  • 1. Data: 2015-06-16 01:23:31
    Temat: 300
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W Niemczech całkiem spokojnie motocyklista jechał 300 km/h goniąc Audi RS6. Normalna
    sytuacja.

    https://www.youtube.com/watch?v=XDbLfyB1ug8

    W Polsce zwolnił ale zaraz po minięciu znaku "Polska" stał się szaleńcem, który
    pędził ile fabryka dała (kłamstwo) któremu należy odebrać prawo jazdy.

    http://www.fakt.pl/wroclaw/wroclaw-motocyklista-pedz
    il-po-autostradzie-a4-242-km-godz-,film,552277.html

    No nie łapię, że w jednym kraju coś jest normalne a w innym popierdolone. Nawet nie
    wskazuję, który kraj jest popierdolony, chyba Niemcy?

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))

  • 2. Data: 2015-06-16 08:45:00
    Temat: Re: 300
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 16.06.2015 o 01:23, LordBluzg(R) pisze:
    > W Niemczech całkiem spokojnie motocyklista jechał 300 km/h
    > No nie łapię, że w jednym kraju coś jest normalne a w innym popierdolone.

    PRzepaszam że moje słowa Ciebie ubodną, ale właśnie udowodniłeś że
    musisz podlegać mocnym ograniczeniom. Holendrzy od daaaawna sprzedawali
    sobie i używali narkotyków. Holendrzy. Taki sobie sympatyczny narodek.
    Do czasu aż półgłówki z innych nacji zaczeli kupować narkotyki w
    Holandii. Oczywiście nie chodzi o samo "kupowanie" ale o to co się
    działo potem. teraz są ograniczenia
    USA. taki wielki kraj za wodą. W wielu jego regionach możesz mieć i
    używać broń. Jakoś nie widzę żebyś miał problem że nasz rząd jest
    nieteges że zabrania?

    To są niestety dylematy związane z.... odpowiedzialnością osobników
    danego społeczeństwa za swoje zachowanie. JEśli osobnicy (niektórzy) nie
    potrafią nad sobą panować, trzeba im założyć kaganiec. W postaci
    ograniczeń, zakazów, albo nawet przylepienia takim osobnikom naklejki
    "czarownica, trzeba spalić na stosie". Niestety, to się roztacza na całe
    społeczeństwo, i ci którzy są odpowiedzialni też są udupiani.
    ToMasz

  • 3. Data: 2015-06-16 08:46:32
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 czerwca 2015 01:27:27 UTC+2 użytkownik LordBluzg(R) napisał:

    > No nie lapie, ze w jednym kraju cos jest normalne a w innym popierdolone.
    > Nawet nie wskazuje, ktory kraj jest popierdolony, chyba Niemcy?

    A wiesz co jest jeszcze lepsze? Gdyby doszlo do wypadku z udzialem tego
    motocyklisty, to w Niemczech zostalby uznany za sprawce, a w Polsce bylby
    ofiara kierowcy osobowki, ktory nie popatrzyl w lusterko...

    Pozdrawiam
    MK

  • 4. Data: 2015-06-16 09:32:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello LordBluzg(R),

    Tuesday, June 16, 2015, 1:23:31 AM, you wrote:

> [...]
    jazdy.
    > http://www.fakt.pl/wroclaw/wroclaw-motocyklista-pedz
    il-po-autostradzie-a4-242-km-godz-,film,552277.html

    Zoom 26x, żeby nie można było zobaczyć, jak szybko ścigający zbliża
    się do ściganego.

    > No nie łapię, że w jednym kraju coś jest normalne a w innym
    > popierdolone. Nawet nie wskazuję, który kraj jest popierdolony, chyba Niemcy?

    Chyba.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2015-06-16 10:17:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    >W Niemczech całkiem spokojnie motocyklista jechał 300 km/h goniąc
    >Audi RS6. Normalna sytuacja.
    >https://www.youtube.com/watch?v=XDbLfyB1ug8

    No, taka znow normalna to nie, widok rzadki, ale nikt ich tam
    szalencami nie nazywa ... no chyba ze mijani kapelusznicy :-)

> [...]
    >odebrać prawo jazdy.
    >http://www.fakt.pl/wroclaw/wroclaw-motocyklista-ped
    zil-po-autostradzie-a4-242-km-godz-,film,552277.html

    Ale tam obowiazuje 110, to nawet w Niemczech kara bylaby wysoka :-)
    http://www.br.de/nachrichten/blitzmarathon-bayern-bi
    lanz-100.html

    NIkt tam o szalenstwie nie pisze, ale to moze byc droga przez las :-)
    https://www.google.pl/maps/@49.2419927,11.1582714,10
    605m/data=!3m1!1e3

    >No nie łapię, że w jednym kraju coś jest normalne a w innym
    >popierdolone. Nawet nie wskazuję, który kraj jest popierdolony, chyba
    >Niemcy?

    Poogladaj sobie poscigi z USA, jak to uciekaja z szalona predkoscia
    100 mil na godzine (160)

    J.

  • 6. Data: 2015-06-16 10:23:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    il-po-autostradzie-a4-242-km-godz-,film,552277.html

    >Zoom 26x, żeby nie można było zobaczyć, jak szybko ścigający zbliża
    >się do ściganego.

    No, musieli zachowac bezpieczny odstep, to zoom jest wskazany.
    Poza tym nie widac aby rosl w oczach, mozna tez slupki policzyc.

    >Chyba.

    To jedyny taki kraj na swiecie, wiec chyba sa pop* :-)

    J.

  • 7. Data: 2015-06-16 10:41:52
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > PRzepaszam że moje słowa Ciebie ubodną, ale właśnie udowodniłeś że
    > musisz podlegać mocnym ograniczeniom.

    ... W RP v3.0, u Niemcow nie musi. Pewnie tam inne prawa fizyki obowiazuja.

    > Do czasu aż półgłówki z innych nacji zaczeli kupować narkotyki w
    > Holandii. Oczywiście nie chodzi o samo "kupowanie" ale o to co się
    > działo potem. teraz są ograniczenia

    A organizmy Holendrow to jakos inaczej reaguja na narkotyki? No i tam
    legalna jest marihuana, tak samo, jak w coraz wiekszej liczbie krajow i
    stanow USA.

    > USA. taki wielki kraj za wodą. W wielu jego regionach możesz mieć i
    > używać broń. Jakoś nie widzę żebyś miał problem że nasz rząd jest
    > nieteges że zabrania?

    Ja mam z tym problem. Chcialbym, zeby bandyci czuli sie mniej komfortowo
    i bezstresowo.

    > To są niestety dylematy związane z.... odpowiedzialnością osobników
    > danego społeczeństwa za swoje zachowanie.

    Widze, ze wykazujesz sie pogarda dla Polakow rodem z PO. Tyle, ze oni
    tak gadaja jak nie wiedza, ze sa podsluchiwani, a Ty piszesz wprost.
    Well, chwala Ci za szczerosc, ale obys nigdy nie byl czescia
    jakiejkolwiek wladzy.

    > Niestety, to się roztacza na całe
    > społeczeństwo, i ci którzy są odpowiedzialni też są udupiani.

    I to jest wlasnie objaw nieodpowiedzialnosci... wladzy.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2015-06-16 10:45:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał:

> [...]
    >bylby
    >ofiara kierowcy osobowki, ktory nie popatrzyl w lusterko...

    raczej za wspolsprawce.
    Bo zapewniam cie, ze w Niemczech znacznie mniej ludzie zajezdzaja pas
    na autostradzie.
    Tam wszyscy sa przyzwyczajeni, ze ktos moze szybko jechac.

    No i jest jest jeszcze przypadek "Turbo Rolfa", ktory IMO nie
    najlepiej swiadczy o niemieckich sadach.

    J.

  • 9. Data: 2015-06-16 11:34:43
    Od: p...@g...com

    --Bo zapewniam cie, ze w Niemczech znacznie mniej ludzie zajezdzaja pas na
    autostradzie. Tam wszyscy sa przyzwyczajeni, ze ktos moze szybko jechac.

    musisz to koniecznie powiedziec temu kolesiowi w Audi ktoremu na A1 (3 pasy)przy
    ponad grubo 200 km/h na lewy wskoczyl Lorek wyprzedzajacy scigajace sie TIR-y :-)
    ostatnio pelno kierowcow z RO/BG i ci tez skrupolow nie maja, niejeden szybki Hans
    sie o tym przekonal ...

    --No i jest jest jeszcze przypadek "Turbo Rolfa", ktory IMO nie najlepiej swiadczy o
    niemieckich sadach.

    wyrzucili go z pracy, zostal uznany winnym (roszczenia finansowe) i dostal rok w
    zawiasach:
    http://www.spiegel.de/panorama/haftstrafe-fuer-autob
    ahnraser-daimlerchrysler-will-turbo-rolf-feuern-a-28
    6903.html

    kiedys widzialem podobna akcje na A20 tylko w wykonaniu faceta, wyskoczyl na lewy
    przy 120 km/h a tam cos szybkiego nadlatywalo ... w panice szarpnal kierownica, wpadl
    na trawiaste pobocze, scial plastikowy slupek ale jakos sie wykaraskal ... ten co
    lecal na lewym, zwolnil zobaczyl czy wszystko gra i znowu rura ...

    P.

  • 10. Data: 2015-06-16 11:39:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Tuesday, June 16, 2015, 10:23:52 AM, you wrote:

    il-po-autostradzie-a4-242-km-godz-,film,552277.html
    > No, musieli zachowac bezpieczny odstep, to zoom jest wskazany.
    > Poza tym nie widac aby rosl w oczach,

    Zoom spłaszcza perspektywę, dlatego nie widać.

    > mozna tez slupki policzyc.

    Przy takim zoomie i trzęsącym się obrazie? Zerowa dokładność.