  • 11. Data: 2011-12-07 17:27:00
    Temat: Re: 3 laptopy - który wybrać?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-12-2011 o 08:21:06 Mirek Ptak <n...@n...pl>
    napisał(a):

    > Polecam:
    > http://www.x-kom.pl/p/73049-notebook-laptop-17,3-del
    l-vostro-3750-i5-2430m-4gb-500-gt525-srebrny.html
    > Ma wszystko poza Fire Wire

    A ja nie rozumiem, dlaczego matryc 17" nie robią 1920x1080..

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta.
    Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je dokończyć na tuzin sposobów."

  • 12. Data: 2011-12-07 17:32:21
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-12-2011 o 11:43:05 I.Tichy <i...@...tichy.pl> napisał(a):

    > To sa obiegowe formulki powtarzane przez ludzi, ktorzy sie sparzyli
    > na jednej sztuce i potem powtarzaja jaka to firma jest be. A potem jeden
    > zacytuje drugiego i tworza sie lancuszki, do ktorych z czasem dolaczaja
    > ludzie,
    > ktorzy nawet nie dotykali tego sprzetu, no ale 'wiedza', ze jest
    > kiepski ;)

    Wiecie co jest najgorsze? ze Samsung robi już wszystko, może nawet
    wibratory. A wiecie co jest jeszcze gorsze, że to co robi, robi dobrze.

    Używam laptopa Samsunga od miesiąca i jest genialny, cichy, twardy,
    wytrzymały, wszystko hula. Co prawda teraz nabywam nowego Della, ale to
    tylko ideologicznie chyba..

  • 13. Data: 2011-12-07 18:05:19
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Piotr M pisze:
    > A ja nie rozumiem, dlaczego matryc 17" nie robią 1920x1080..

    Oczy by Ci pękły, chyba że bawiłbyś się w przeskalowanie UI - ale to
    zawsze prowadzi do problemów.
    Myślę że 1920x1080 wymaga czegoś >= 20"

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2011-12-07 18:13:25
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-12-2011 o 19:05:19 Piotr Rezmer

    > Oczy by Ci pękły, chyba że bawiłbyś się w przeskalowanie UI - ale to
    > zawsze prowadzi do problemów.

    A 1600x900 jest w skali HD?

  • 15. Data: 2011-12-07 18:20:39
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 07.12.2011 18:27, Piotr M pisze:
    > A ja nie rozumiem, dlaczego matryc 17" nie robią 1920x1080..

    Odpowiedź jest prosta: bo jest to potrzebne pojedynczym lu-
    dziom, a więc nieopłacalne.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 16. Data: 2011-12-07 18:39:16
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2011-12-07 19:20, Radosław Sokół wrote:

    > Odpowiedź jest prosta: bo jest to potrzebne pojedynczym lu-
    > dziom, a więc nieopłacalne.

    W praktyce niedostrzegalne (chyba ze sie oglada filmy z odleglosci 0.5,
    co jest szalenstwem), wiec wybor jest zwiazany raczej z suchymi
    parametrami, nie faktyczna potrzeba.

  • 17. Data: 2011-12-07 20:48:59
    Od: "Andre" <a...@a...pl>

    Brodi wrote:

    > jeden huj

    Chociaz bys sobie slownik kupil...

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 18. Data: 2011-12-08 04:16:15
    Od: Brodi <m...@i...pl>

    On Wed, 07 Dec 2011 11:27:37 +0100, WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>
    wrote:

    > Mógłbyś rozwinąć? Jakieś konkrety?

    Oczywiście
    Po dobry chleb chodzi się do piekarni, po leki do apteki a jeśli chcesz
    kupić laptopa to napewno nie szajsunga czy acera ( pomijam już że można
    kupić nawet w biedronce). Temat acera pominę bo to ogólnie tani nietrwały
    szajs i w nich psuje się wszystko. W HP padają notorycznie płyty. Ale to
    ogólnie moje doświadczenia więc nikt nie musi w to wierzyć. Poszukajcie
    sobie raportu nt najbardziej niezawodnych laptopów, gdzie brane pod uwagę
    były udziały procentowe w rynku, bo teraz google śpi i nie znajde. Chodzi
    o to że są firmy które produkują dobry sprzęt i mają spory udział w rynku
    , dzięki czemu nie ma problemów z serwisem, częściami zamiennymi itp.
    Dochodzi do tego wieloletnie doświadczenie w produkcji. Ciekawe ile
    samsung wytrzyma na rynku laptopów, bo dział dysków już sprzedał :] W tej
    chwili to nowość, zobaczymy czy za rok nie będą masowo padały jak hp.

  • 19. Data: 2011-12-08 04:29:10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Brodi napisa?(a):

    > Po dobry chleb chodzi się do piekarni,...

    Przespałeś kilka lat ;) Obecnie akurat i Samsung, i Acer nie tylko nie
    odstają jakością od dawnych liderów ale w pewnych momentach wydają się
    być nowymi liderami. Dodatkowo, jeśli chodzi o sprzęt popularny to
    oferują najbardziej korzystne pakiety serwisowe (np przedłużenie
    gwarancji do 5 lat w cenie niższej niż 300 zł) i całkiem efektywną
    obsługę serwisową w Polsce.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 20. Data: 2011-12-08 06:24:08
    Od: "max" <g...@w...pl>

    Mam acera Pentium M 1,6 Travelmate już 7 rok i chodzi na xp jak marzenie,
    nawet bateria trzyma jeszcze 3 godziny (jak był nowy dochodziło do 5,5
    godz). Obudowa jest ok. Tym bardziej że acer ten jest z czasów w których
    firma ta nie miała nalepszych notowań

    pozdro