  • 1. Data: 2010-06-01 22:39:29
    Temat: 3-city; chętnego do testu opony 170/80-15 szukam
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Siema!
    Importer poprosil mnie o przetestowanie opony w rozmiarze: 170/80-15 TL
    (bezdetkowa).
    Ten rozmiar zdecydownie nie pasuje do XX-a wiec szukam kogos kto uzywa w
    swoim moto takiego rozmiaru i jest chetny do wyprobowania nowej gumy.
    Przekladka opony na testowa i z powrotem na wlasna w Starszynie k/Gdanska.
    Oczywiscie wszystko bezplatnie, prosba tylko o wyrazenie na pismie wlasnej
    opinii o produkcie.
    Szczegoly przekaze zaiteresowanym na priv lub 604/27-17-00.
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 2. Data: 2010-06-02 08:08:28
    Temat: Re: 3-city; chętnego do testu opony 170/80-15 szukam
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-06-02 00:39:29 +0200, "Sybi" <s...@g...pl> said:

    > Importer poprosil mnie o przetestowanie opony w rozmiarze: 170/80-15 TL
    > (bezdetkowa).

    Ze z czystej ciekawości - co się toczy na takim dziwnym rozmiarze? Na
    skuter chyba za szeroko, na motocykl jakby mała średnica koła...

    de Fresz

  • 3. Data: 2010-06-02 09:17:06
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości grup

    > Ze z czystej ciekawości - co się toczy na takim dziwnym rozmiarze? Na
    > skuter chyba za szeroko, na motocykl jakby mała średnica koła...

    mój stary passat :)

  • 4. Data: 2010-06-02 10:16:23
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 2 Cze, 10:08, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Ze z czystej ciekawości - co się toczy na takim dziwnym rozmiarze? Na
    > skuter chyba za szeroko, na motocykl jakby mała średnica koła...

    Wiele starszych czopków,V-Max też był na 15"

    Tomek

  • 5. Data: 2010-06-02 23:05:20
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" napisał:
    > Ze z czystej ciekawości - co się toczy na takim dziwnym rozmiarze? Na
    > skuter chyba za szeroko, na motocykl jakby mała średnica koła...

    Fakt że dziwny rozmiar;))
    To może ja podam przyklady motocykli:
    1. VT 1100 Shadow (C2, C3)
    2. VS 1400 Intruder GLF/GLP
    3. XVS 1100 A Dragstar Classic

    W wersji szprychowej to by były jeszcze:
    1. VTX 1300 S
    2. VT 600 C Shadow
    3. VT 750 C2
    4. XVS 650 Drag Star (Classic)