  • 1. Data: 2014-05-07 15:59:23
    Temat: 2TB Seagate ST2000DM001, dwie wersje 1TB/talerz, 666GB/Talerz rozpoznanie
    Od: "tolek" <t...@n...spamu>

    Był sobie poruszony temat:
    https://safegroup.pl/hardware/2tb-seagate-barracuda-
    7200-14-st2000dm001-uwazaj-co-kupujesz-t7710.html
    ale dalsze odnośniki do artykuły wyparowały ze strony seagate - pewnie sami
    usunęli aby nie podkopywać dalej wiochy jaką odwalili.

    Pytanie więc brzmi czy od jakiegoś numeru seryjnego, daty produkcji jest już
    seria 2-talerzowa? Czy nie ma reguły? Co jest więc obecnie kluczem
    rozpoznawczym 2-talerzowca?
    Bo były zdjęcia porównawcze (zanim wyparowały) i tak średnio z nich
    wynikało, że dysk X to 2-talerzowiec, a dysk Y to 3-talerzowiec o pojemności
    2TB.

    Jak więc najlepiej, dokładnie rozpoznać, na podstawie naklejonych etykiet na
    dysk jaką konkretnie wersję (2-talerzową, 3-talerzową) oferuje sprzedawca.
    Oczywiste jest, że interesuje mnie 2-talerzowa wersja 1TB/talerz przy
    pojemności dysku 2TB.

    Wiadomo że gdyby była możliwość przetestować prędkość przed zakupem to by
    jednoznacznie dało się stwierdzić która to wersja.

  • 2. Data: 2014-05-08 16:00:13
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-05-07 15:59, tolek pisze:
> [...]
    >
    > ale dalsze odnośniki do artykuły wyparowały ze strony seagate - pewnie
    > sami usunęli aby nie podkopywać dalej wiochy jaką odwalili.

    A szukałeś na jakiejś wyszukiwarce archiwum, typu Time-Machine?

    Np tu:
    https://archive.org/web/

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2014-05-08 17:34:04
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 07/05/2014 14:59, tolek wrote:
> [...]
    > Bo były zdjęcia porównawcze (zanim wyparowały) i tak średnio z nich
    > wynikało, że dysk X to 2-talerzowiec, a dysk Y to 3-talerzowiec o

    Pewnie ciezko wyczuc. Moze roznia sie wersja f/w.

    Zdjecia dalej sa. Z internetu ciezko cos usunac na dobre.

    https://dl.dropboxusercontent.com/u/22953134/2012-05
    -24_16-44-29_762.jpg
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/22953134/ST2000D
    M001_combined_neu_print.jpg

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2014-05-21 13:14:29
    Od: "tolek" <t...@n...spamu>

    Czyli co zero konkretnych namacalnych punktów zaczepienia, która konkretnie
    partia dysków 2TB będzie dwutalerzowa?