  • Data: 2011-02-15 21:14:53
    Temat: 24GB RAM - sensowne kosci
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Obecnie mam 12GB RAMu jednak to wciaz malo. Procesor to i7 980x.
    Czy mozecie polecic sensowne i tanie kosci?
    Znalazlem te Kingstony, co prawda CL9 ale mysle, ze czas ktory strace
    na nieco wolniejszych kosciach odzyskam z nawiazka na uniknieciu
    korzystania z pamieci wirtualnej:
    http://www.pc-media.pl/go/_info/?id=132380&partner_i
    d=25252525&code=b965da1e366cf8a6a16fea97420cd885
    Pozdrawiam

    PS
    Czy 24GB to korzysta ilosc dla tego procesora? Mam na mysli triple