-
11. Data: 2011-09-13 14:00:43
Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Od: "Agent" <w...@o...ue>
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
wiadomości news:j4n869$svh$1@node2.news.atman.pl...
>W dniu 11-09-13 11:08, ArekM pisze:
>
>> W kazdym aucie? Czy moze tylko vw? :)
>
> Bzdury piszą 'i koniec kropka'. ZTCW to w Audi A4 B7 była jakaś seria,
> która miała problemy ze smarowaniem (ale tym Audi chyba się nie
> interesujesz?) i w Passacie. Tylko, że to były silniki jakiś czas temu
> produkowane, obecne wsadzane do A4 B8 2.0TDI (musiałbyś sprawdzić co
> wsadzają do Octavii, Leonów itp) to inne silniki, lepiej się czipują,
> mniej palą i nie ma z nimi problemów.
>
A czy ta poprawa nie jest czasem od momentu jak zastąpili pompowrtryski CR?
-
12. Data: 2011-09-13 15:41:33
Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Od: megrims <m...@i...pl>
W dniu 2011-09-13 10:45, ArekM pisze:
> Witam!
>
> Co brac? :)
>
>
> W gre wchodzi albo bmw e90/e91 - 320D lub cos z dwulitrówka TDI od vag'a
> (leon, octavia, superb, passat lub audi).
>
> Czy to TDI jest naprawde takie złe, jak sie o nim pisze / mówi?
>
>
BMW :)
-
13. Data: 2011-09-13 16:21:50
Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
W dniu 11-09-13 14:00, Agent pisze:
> A czy ta poprawa nie jest czasem od momentu jak zastąpili pompowrtryski CR?
Też z tego powodu. Najbardziej zauważalne przy przejściu z PD na CR to
spalanie (różne źródła donoszą, że jest niższe niż w 1.9TDI 130KM co dla
mnie jest szokiem, bo 2.0TDI 170KM CR w Pasku chlało niesamowite ilości
ON w mieście) i kultura pracy.
--
Pozdrawiam,
Maciej
-
14. Data: 2011-09-13 17:05:49
Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Od: "Massai" <t...@w...pl>
ArekM wrote:
> Witam!
>
> Co brac? :)
>
>
> W gre wchodzi albo bmw e90/e91 - 320D lub cos z dwulitrówka TDI od
> vag'a (leon, octavia, superb, passat lub audi).
Ja bym zdecydowanie wybrał BMW. Nawet biorąc pod uwagę że będzie
wyraźnie ciaśniejsze. No, może tylko od leona nie będzie
ciaśniejsze...
Szczególnie jeśli jeździsz w dłuższe trasy - po prostu jest
znacznie lepiej wyciszony.
--
Pozdro
Massai
-
15. Data: 2011-09-13 18:24:41
Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Od: "Irokez" <n...@e...pl>
Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
news:17ypc3ibqckvp$.dlg@lepper.institute.com...
> Dnia Tue, 13 Sep 2011 11:10:58 +0200, Lewis napisał(a):
>> W każdym aucie z tym silnikiem, nawet OIDP któryś duży japoniec ma te
>> silniki...
>> Outlander?? Czy coś w tym stylu
> Miał. Szybko zrezygnowali i przeszli na HDi 2.2 DW12, zwłaszcza, że i tak
> były montowane w klonach C-Crosser i 4007
Nie dziwie się, takiego parcha Japoniec sobie założył... ;)
--
Irokez
-
16. Data: 2011-09-13 18:25:24
Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Od: cart <a...@n...ma>
Maciej Browarczyk <m...@N...org> napisał(a):
>W dniu 11-09-13 14:00, Agent pisze:
>
>> A czy ta poprawa nie jest czasem od momentu jak zastąpili pompowrtryski CR?
>
>Też z tego powodu. Najbardziej zauważalne przy przejściu z PD na CR to
>spalanie (różne źródła donoszą, że jest niższe niż w 1.9TDI 130KM co dla
>mnie jest szokiem, bo 2.0TDI 170KM CR w Pasku chlało niesamowite ilości
>ON w mieście) i kultura pracy.
2.0TDI w Golfie (2010) 8 w mieście i 6 w trasie przy _mocnym_ deptaniu.
Samochód przyśpiesza jak wariat.
-
17. Data: 2011-09-13 18:26:56
Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Od: Olo <a...@d...pl>
W dniu 2011-09-13 10:45, ArekM pisze:
> Witam!
>
> Co brac? :)
>
>
> W gre wchodzi albo bmw e90/e91 - 320D lub cos z dwulitrówka TDI od vag'a
> (leon, octavia, superb, passat lub audi).
>
> Czy to TDI jest naprawde takie złe, jak sie o nim pisze / mówi?
>
>
2.0 vag'a to nie czasem ten silnik co pompa oleju napędzana jest
wycierającym się w walec imbusikiem? Wtedy zatarcie gwarantowane :)
BMW to BMW - poza silnikiem nie widzisz znaczącej różnicy? :)
-
18. Data: 2011-09-13 18:27:12
Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Od: "Irokez" <n...@e...pl>
Użytkownik "ArekM" <a...@j...com> napisał w wiadomości
news:j4n56n$9kp$1@inews.gazeta.pl...
> Witam!
> Co brac? :)
> W gre wchodzi albo bmw e90/e91 - 320D lub cos z dwulitrówka TDI od vag'a
> (leon, octavia, superb, passat lub audi).
> Czy to TDI jest naprawde takie złe, jak sie o nim pisze / mówi?
Nawet Dacię bierz, byle nie tego TDI
--
Irokez
-
19. Data: 2011-09-13 18:30:09
Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Od: "Irokez" <n...@e...pl>
Użytkownik "Olo" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
news:j4o08c$o6g$1@news.onet.pl...
> 2.0 vag'a to nie czasem ten silnik co pompa oleju napędzana jest
> wycierającym się w walec imbusikiem? Wtedy zatarcie gwarantowane :)
Dokładnie.
I pompą oleju na łańcuchu jak z roweru Romet i z zębatkami z ołowiu chyba
(któreś tam partie, patrz forum Audi z fotkami).
No i pękające głowice, kolebiące się wtryski które wlewają paliwo do oleju
(rozżedzony olej zaciera silnik), itp itd.
Poszukać sporo informacji na ten temat jest.
--
Irokez
-
20. Data: 2011-09-13 18:40:00
Temat: Re: 2.0D (bmw) vs 2.0 TDI (vag)
Od: Olo <a...@d...pl>
W dniu 2011-09-13 18:30, Irokez pisze:
> Użytkownik "Olo" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> news:j4o08c$o6g$1@news.onet.pl...
>> 2.0 vag'a to nie czasem ten silnik co pompa oleju napędzana jest
>> wycierającym się w walec imbusikiem? Wtedy zatarcie gwarantowane :)
>
> Dokładnie.
> I pompą oleju na łańcuchu jak z roweru Romet i z zębatkami z ołowiu
> chyba (któreś tam partie, patrz forum Audi z fotkami).
taaa kojarze :) i zębatka z wycierającymi się zębami , masakra :)
> No i pękające głowice, kolebiące się wtryski które wlewają paliwo do
> oleju (rozżedzony olej zaciera silnik), itp itd.
na pękające głowice to chyba nie tylko ten silnik cierpi ?