-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: nexus6 <n...@p...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: 2.0 HDI świece żarowe
Date: Tue, 21 Dec 2010 15:11:15 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 23
Message-ID: <ieqchh$nvp$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: pwsz-gniezno-gw.man.poznan.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1292940657 24569 150.254.240.25 (21 Dec 2010 14:10:57 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Dec 2010 14:10:57 +0000 (UTC)
X-User: nexus6
X-Antivirus: avast! (VPS 101221-0, 2010-12-21), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
Thunderbird/3.0.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336481
[ ukryj nagłówki ]Cześć
Mam kilka pytań.
Najpierw opis sytuacji.
Picasso z 2.0 HDI, 95 tys km świece żarowe od nowości.
Kontrolka pracuje normalni tzn, im zimniej tym dłużej świeci.
Auto zgaszone po kilku minutach jazdy (<5 min) na mrozie -10 zapala
normalnie. Auto w okolicach 0 do może -2 zapala łatwo przy pierwszym
kręceniu.
Przy -10 i niżej po nocy zapala bardzo ciężko, nawet jeśli ze 3 razy
podgrzewam świece. Bardzo ciężko to dla mnie zaskoczenie przy 3 lub 4
kręceniu po około 10s każde (może trochę mniej). 3 kręcenia to minimum
przy tych temperaturach, częściej 4.
Zużycia oleju brak, przebieg oryginalny.
Podejrzewam świece żarowe (podobno zalecana wymiana po 80 tys).
Moje pytanie: czy kontrolka świec wskazuje w tym aucie ich uszkodzenia,
lub uszkodzenia zasilania świec?
Czy łatwo sprawdzić te świece samemu?
Ew koszt wymiany nie jest problemem, ale nie lubię marnować pieniędzy
aby się przekonać, że to nie to.
Czy świece NGK są OK?
pozdrawiam
nexus
Następne wpisy z tego wątku
- 21.12.10 15:20 mirek
- 21.12.10 15:38 nexus6
- 21.12.10 15:36 Sebastian Sawicki
- 21.12.10 15:43 CeSaR
- 21.12.10 17:42 Rafal
- 21.12.10 21:11 ToMasz
- 21.12.10 21:53 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 22.12.10 07:08 Agent
- 22.12.10 07:09 Agent
- 22.12.10 07:11 Agent
- 22.12.10 07:13 Agent
- 22.12.10 07:14 Agent
- 22.12.10 08:59 Sebastian Sawicki
- 22.12.10 09:17 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 22.12.10 09:20 Mariusz Chwalba
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=