  • 1. Data: 2011-04-11 19:53:42
    Temat: 1mb EP
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Dziwne czasy dla mnie nastały...oddam w dobre ręce około 1E3mm
    Elektroniki Praktycznej. Są chętni?
    Stare, bardzo stare, nowsze, tegorocznych chyba nie ma. Za to trafić się
    może Elektor czy coś podobnego. Generalnie ponad 1E2 sztuk :)

    __
    Pzd, Irek.N.
    ps. Bielsko-Biała

  • 2. Data: 2011-04-11 21:26:56
    Temat: Re: 1mb EP
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości

    > Stare, bardzo stare, nowsze, tegorocznych chyba nie ma. Za to trafić się
    > może Elektor czy coś podobnego. Generalnie ponad 1E2 sztuk :)

    Też tak mam - pdf-y jednak mniej miejsca zajmują. )

    Co prawda papier wygodniej się czyta, ale po kilku latach i tak prościej coś
    odszukać w pdf-ie, niż w jakimś pudle z makulaturą w piwnicy.