  • 11. Data: 2009-02-24 11:00:48
    Temat: Re: 191cm i pierwszy jednoślad.
    Od: j...@g...com

    On 24 Lut, 07:54, "Scyzoryk" <g...@i...pl> wrote:
    > Jeśli szosówkę to polecam rozglądanie się za starymi rzędówkami. Coś typu
    > GSX550, xj600 itd. Twałe silniki, za roczniki ok 87-89 powinieneś upolować
    > poniżej 4kzł w naprawdę niezłym stanie. Zawsze zostanie ci kilka PLNów na
    > jakąś regulację czy drobną naprawę.

    no, ceny diversionów (92-96) też poleciały... da się znaleźć za tą
    kasę
    --
    jeszua
    ck krakoff

  • 12. Data: 2009-02-24 13:34:43
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "kejdżej" napisał w wiadomości

    Zdaję sobie sprawę z tego,że budżet skromny :|.
    kask~500pln,kurtka~400(polo czy coś takiego), rękawice~100. Może na
    jakieś spodnie zostanie, bo w bojówkach z asfaltem na winklu ze
    żwirkiem bym się nie chciał spotkać.

    dobre ciuchy to nie tylko ochrona przed szlifem-przede wszystkim przed
    warunkami atmosferycznymi,pojezdzisz w bojówkach to poczujesz jak kolana
    potrafią się odzywać

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 13. Data: 2009-02-24 20:21:08
    Od: "greg" <g...@f...com>

    Użytkownik "kejdżej" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    On 24 Lut, 01:41, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote:
> [...]
    > zdecydowałem się na komplet ciuchów tekstylnych, bo o ile kurtka przeszła
    > w zasadzie nienaruszona i dalej jej używam, o tyle spodnie nadawały się
    > po tym na śmietnik, jakbym miał dżinsy to by mnie bardzo bolało i
    > zostałyby
    > niedładne blizny. :-)

    > Jak chcesz kupić motocykl na 1 sezon a potem wyjechać za granicę, to
    > się zastanów czy nie warto wrzucić więcej kasy w porządne ciuchy, a
    > motocykl kupić jakiś lżejszy - 250tkę jakąś, jak jesteś wysoki to
    > enduraka. Do jazdy w mieście i nauki wygodniejsza, w eksploatacji

    Myślałem o tym,żeby w ubiór odpowiedni zainwestować, bo na przyszłość
    miał bym w co się ubrać.
    Szczerze powiem,że szukanie i kupno motocykla mnie przeraża. Cholerne
    miny, a każdy silnik wg sprzedającego to igiełka (sic!!)
    Oprucz wcześniej wymienionych nad Dominatorem się też zastanawiałem.
    250cc hmm nie orientuję się. :(

    Hej.

    Kup sobie yamahe xt 600. Tani, niepsujacy sie, niekradziejny bo brzydki jak
    kupa, bezowiewkowy - to bedziesz mial nakeda. Dasz jakieś uniwersalne opony
    i bedziesz mial zajebisty motor miejski. Za 4 tysie powinienes cos fajnego
    wyczaic a za reszte kupisz ciuchy. A sprzedasz bez straty jakby co. Przy
    kupowaniu patrz tylko zeby prosto jezdzil i nie dymil na niebiesko - tam sie
    wiecej nic nie zepsuje przez rok.
    pozdro

    greg

  • 14. Data: 2009-02-25 23:53:57
    Od: kejdżej <l...@g...com>

    Dzięki za frekwencję.
    Kupię dobre ciuchy, resztę na moto przeznaczę.
    Zaczynam nowe hobby - co tydzień będę testował motocykl(jako chętny
    kupiec). Pewnie kilka(naście) modeli obczaję. Kolana i portfel
    zdecydują co wybrać.
    Pewnie na xj`te wybór padnie.
    Pozdrawiam wszystkich!