-
11. Data: 2009-06-30 02:03:20
Temat: Re: 1680 x 1050 x 32
Od: "Marek HAGA" <m...@o...dupa.pl>
"tg" <a...@b...cpl> wrote in message
news:13e89$4a4969f0$59641b7f$21202@news.upc.ie...
> "Marek HAGA" <m...@o...dupa.pl> wrote in message
> news:h2bhfc$a3g$1@news.task.gda.pl...
>> "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> wrote in message
>> news:h2b4lk$c1u$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>> Wiem, że pierwsza za brzegu nadaje się do 2D, kłopot w tym, że
>> np. mój Matrox G550 nie chce wyświetlać wideo na pełnym ekranie
>> w rozdzielczości 1680x1050. Na innych rozdziałkach działa. Skąd mam
>> wiedzieć, że ten GeForce też nie ma takich kaprysów?
>
> bo to imho kwestia sterownikow, zobacz moze co da sie zrobic powerstripem
Być może. A może to kwestia zbyt małej ilości pamięci na karcie (32MB)?
Z obliczeń wynika, że przy tej rozdzielczości potrzeba trochę więcej:
1680 x 1024 x 32b = 56448000b = 53.8MB ale przy 24 bitach też jest
za mało, bo potrzeba ponad 40MB a działa w porządku. O co chodzi?
MS
-
12. Data: 2009-06-30 02:15:09
Temat: Re: 1680 x 1050 x 32
Od: "tg" <a...@b...cpl>
"Marek HAGA" <m...@o...dupa.pl> wrote in message
news:h2brp2$vq$1@news.task.gda.pl...
> Być może. A może to kwestia zbyt małej ilości pamięci na karcie (32MB)?
> Z obliczeń wynika, że przy tej rozdzielczości potrzeba trochę więcej:
> 1680 x 1024 x 32b = 56448000b = 53.8MB ale przy 24 bitach też jest
> za mało, bo potrzeba ponad 40MB a działa w porządku. O co chodzi?
bity to najpierw przez 8 a potem przez 1024, daje to 6720kB
-
13. Data: 2009-06-30 02:40:33
Temat: Re: 1680 x 1050 x 32
Od: "Marek HAGA" <m...@o...dupa.pl>
"tg" <a...@b...cpl> wrote in message
news:84b2f$4a497545$59641b7f$1758@news.upc.ie...
> "Marek HAGA" <m...@o...dupa.pl> wrote in message
> news:h2brp2$vq$1@news.task.gda.pl...
>> Być może. A może to kwestia zbyt małej ilości pamięci na karcie (32MB)?
>> Z obliczeń wynika, że przy tej rozdzielczości potrzeba trochę więcej:
>> 1680 x 1024 x 32b = 56448000b = 53.8MB ale przy 24 bitach też jest
>> za mało, bo potrzeba ponad 40MB a działa w porządku. O co chodzi?
>
> bity to najpierw przez 8 a potem przez 1024, daje to 6720kB
O, rzeczywiście. Zapomniałem o tym drobnym szczególe ;)
Więc pamięć odpada...
MS
-
14. Data: 2009-06-30 07:29:03
Temat: Re: 1680 x 1050 x 32
Od: "Vituniu" <v...@p...fm>
> Pierwsza aukcja z brzegu:
> http://allegro.pl/item663713140.html
GF 5200? Veto! Brac R9550. :)
Pal szesc roznice w wydajnosci (bo ta niepotrzebna),
ale bedzie sporo chlodniej i potencjalnie z lepsza jakoscia w 2D.
pozdrawiam,
Vituniu.