Szukana fraza: Autor: Borneq <b...@a...hidden.p>
Znaleziono: 1535 wiadomości
-
Re: Eliminacja podwójnych wierzchołków = uniq na liście cyklicznej
2014-11-06 16:26:01 autor: Borneq
W dniu 2014-11-06 o 16:15, Borneq pisze: > Jak przepisać jeden wielokąt na inny zamieniając się duplikujące się Zwykły uniq: ListUniq:={} for i:=0 to List.Count-1 do ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Eliminacja podwójnych wierzchołków = uniq na liście cyklicznej
2014-11-06 16:46:10 autor: Borneq
W dniu 2014-11-06 o 16:26, Borneq pisze: > Zwykły uniq: Mam: Poly tmpPoly; int newSize = polyIn->n - cntZeroLen; tmpPoly.SetSize(newSize); Point prevp,p0; int ii=0; for (int ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Wektoryzacja obrysu
2014-11-08 10:41:30 autor: Borneq
W dniu 2014-10-08 o 16:39, Borneq pisze: > To mi nie wychodzi, bo jeśli za pierwszym razem znajduję drugi punkt, to > trzeci na przykład wraca mi spowrotem do poprzedniego. Czasem ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Wektoryzacja obrysu
2014-11-08 17:52:46 autor: Borneq
W dniu 2014-11-08 o 10:41, Borneq pisze: > Zmieniłem algorytm co mi dało dużą poprawę, należy wykorzystać sposób > znany z labiryntologii, czyli regułę prawej dłoni ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Komputer na miarę
2014-11-10 15:29:32 autor: Borneq
W dniu 2014-11-10 o 15:19, Borneq pisze: > A: > Płyta główna Asrock 970 Extreme 3 - sockket AM#,AM3+ > AMD FX 6100 > > B: > Płyta główna :ASUS B85M-G > i5-4690 ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.pecet
-
Re: Obrysy ale z dziurami
2014-11-12 21:13:57 autor: Borneq
W dniu 2014-11-12 o 17:45, Borneq pisze: > 1. Chyba obrysowuję obrys zewnętrzny wielokątem wypukłym, porównując to > z różnicą pól zewnętrznego i wewnętrznych dziur. To ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Wektoryzacja obrysu - złośliwe labirynty
2014-11-14 18:41:19 autor: Borneq
W dniu 2014-10-08 o 16:39, Borneq pisze: > Mamy obraz doprowadzony już do postaci dwutonowej - biało czarnej lub > kolorowe plamy na białym tle, gdzie w istocie liczą się tylko ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Obcinanie frędzli
2014-11-15 21:37:18 autor: Borneq
W dniu 2014-11-15 o 11:19, Borneq pisze: > http://i.imgur.com/mgtJb5E.png > Problemem jest to, że nie otrzymujemy "mapy" a dominują głównie obwódki. Gdy mamy ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Obcinanie frędzli
2014-11-16 09:17:09 autor: Borneq
W dniu 2014-11-15 o 21:37, Borneq pisze: > Gdy mamy scanlinię, to wtedy można działać gdy na przemian są szerokie i > wąskie odcinki eliminując te wąskie, ale co gdy wąski ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Obcinanie frędzli
2014-11-16 09:27:09 autor: Borneq
W dniu 2014-11-16 o 09:17, Borneq pisze: > Typowy brzeg wygląda tak: > http://i.imgur.com/LAMvZ0l.png w powiększeniu 16-krotnym. Mam pierwsze rozwiązania: otóż nie będę ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming