Szukana fraza: Autor: fir <p...@g...com>
Znaleziono: 1215 wiadomości
-
Re: [engine] tie50
2014-06-20 20:28:45 autor: firr
edukacja jest dla javowców itd, porzadny programista c wyprowadza wszystko sam od zera i jedynki ;/ [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: [engine] tie50
2014-06-22 17:25:14 autor: firr
> co do wydajnosci to w stosunku do bcc32/p4, m32/core2 dziala tu chyba jeszczt troche pooptymalizowalem i mozna powiedziec ze jest ok tak na oko wychodzi ze moj zestaw core2/m32 jest ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Najwieksze osiagniecia polskiej informatyki w Wolnej Polsce
2014-06-23 22:54:45 autor: firr
szczerze mowiac to ja nie bardzo wiem co mozna by uznac/ zaliczyc za osiagniecia informatyki wogole nie tylko polskiej jako osiagnieca informatyki mialbym chec zaliczyc to z jest zarabiste ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: [engine] tie50
2014-06-25 13:19:30 autor: firr
> > jeszczt troche pooptymalizowalem i mozna powiedziec ze jest ok tak na oko wychodzi ze moj zestaw core2/m32 jest mw równo 3 razy szybszy niz stary b32/p4 (na jednym rdzeniu) ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: [engine] tie50
2014-06-25 15:36:50 autor: firr
szkoda ze nie mam filtra bo nie jestes zabawny nawet jako internetowy kretyn ;/ [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: o zasadzie dzielenia i problemach odziewania
2014-06-26 12:00:03 autor: firr
obok tej zasady dzielenia (ktora mowi by kod dzielic jak na najmniejsze uzytecznie kawalki i jest mz badzo wazna) druga zasada jaka mi przychodzi do glowy jest zasada lokalnosci (ktora mowi ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: o zasadzie dzielenia i problemach odziewania
2014-06-26 16:59:45 autor: firr
przy okazji moge nadmienic (choc ostatnio jestem jakis rozdrazniony nie wiem w zwiazku z czym ale pewnie w zwiazku z piecioma czynnikami naraz) powiedzmy ciekawa uwage ze jak ja programuje ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: [engine] tie50, - patches again
2014-06-26 22:36:04 autor: firr
> > > w jaki sposób definiują widok 3d? > > > > to jest format raw faces /triangles = > > surowa tablica trojkatów > wogole to powraca dla mnie ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
cpu shading by sse intrinsics
2014-06-28 12:48:05 autor: firr
w moim rasteryzerze mam blog do flat shadingu trojkatów od 4rech swiateł - wyglada on wyjatkowo niechlujnie moim zdaniem ale do końca nie wiem co z nim zrobic // input: float ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: [engine] tie50, - patches again
2014-06-28 13:00:07 autor: firr
> > - prawie polowe czasu zajmuje transformacje tych 100 k (3.6MB) trojkatów, moze troche przesadzilem ze prawie polowe, ogolenie w pipeline sa 4 etapy - transformacje - clipping ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming