Szukana fraza: Autor: firr <p...@g...com>
Znaleziono: 678 wiadomości
-
Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
2014-06-09 12:42:34 autor: firr
pytanie przy tym jaki bylby idealny sposob rozlozenia klawiszy (podstawa zeby nie trzebabylo wciskac szifta, druga rzeczbyc moge dobre by dla mnie bylo takie mapowanie by skoki palca byly ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
2014-06-09 13:23:03 autor: firr
w wiki jest ciekawy artykul o klawiaturze dworaka z tych pieciu postulatów " - ułatwienie pisania poprzez podział liter na ręce; - maksymalną szybkość i efektywność ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
2014-06-09 14:54:47 autor: firr
> wogole od lat uwazam ze swietny bylby imput oparty na estach rekii (cos w rodzaju naparstków > czy cos w tym stylu) lewa reka mozna by wykonywac ruchy "grube" (cos w ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
2014-06-09 22:07:53 autor: firr
jest jeszcze modyfikacja rejestru albo nakladka program sharpkeys z tym ze Things that SharpKeys will not do: (...) Protect you from yourself - if you disable your DEL key and can't ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
if you would write your ovn code editor..
2014-06-09 23:19:15 autor: firr
do kodow c, co by sie w nim znalazlo? (co sie powinno znalezc?) [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
2014-06-10 03:27:04 autor: firr
jest taki program autohotkey, fajnie działa mozna przemapowac te charsy, dziala fajnie pytanie jeszcze jak to dobrze wykorzystac makra sa chyba mniej przydatne choc pewnie mona ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
2014-06-10 18:33:15 autor: firr
> > O to chodzi, to nie jest aż takie trudne;) > takie latwe tez nie jest, nie jest trudno napisac engine dosyc krótkim jak juz sie umie, ale zeby wogole go napisac trzeba ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
2014-06-10 18:36:50 autor: firr
ps w tym kodzie function ray(origin) { var stepX = step(sin, cos, origin.x, origin.y); var stepY = step(cos, sin, origin.y, origin.x, true); var nextStep = stepX.length2 < ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
2014-06-11 10:31:04 autor: firr
> takie latwe tez nie jest, nie jest trudno napisac engine dosyc krótkim jak juz sie umie, ale zeby wogole go napisac trzeba przerobic i nie pogubic sie w gaszczu róznych ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: co jest najtrudniejszego w programowaniu?
2014-06-11 11:01:09 autor: firr
w skrócie chodzi o to ze takie chamskie zagajenia to jest cos czego i tak jest na tej gryupie za dużo, mamt tu paru prymitywnych tłuków z którymi rozmowa jak juz nie raz im dalem do ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming