Szukana fraza: Autor: firr <p...@g...com>
Znaleziono: 678 wiadomości
-
Re: [engine] tie50
2014-06-26 03:08:32 autor: firr
wersja z kolorowaniem poszczegolnych elementow (w przypadkowym dosyc kolorowaniu) https://www.dropbox.com/s/b1ae8l2u7tybb2o/tie 57.zip screenshot ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: o zasadzie dzielenia i problemach odziewania
2014-06-26 12:00:03 autor: firr
obok tej zasady dzielenia (ktora mowi by kod dzielic jak na najmniejsze uzytecznie kawalki i jest mz badzo wazna) druga zasada jaka mi przychodzi do glowy jest zasada lokalnosci (ktora mowi ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: o zasadzie dzielenia i problemach odziewania
2014-06-26 16:59:45 autor: firr
przy okazji moge nadmienic (choc ostatnio jestem jakis rozdrazniony nie wiem w zwiazku z czym ale pewnie w zwiazku z piecioma czynnikami naraz) powiedzmy ciekawa uwage ze jak ja programuje ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: [engine] tie50, - patches again
2014-06-26 22:36:04 autor: firr
> > > w jaki sposób definiują widok 3d? > > > > to jest format raw faces /triangles = > > surowa tablica trojkatów > wogole to powraca dla mnie ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
cpu shading by sse intrinsics
2014-06-28 12:48:05 autor: firr
w moim rasteryzerze mam blog do flat shadingu trojkatów od 4rech swiateł - wyglada on wyjatkowo niechlujnie moim zdaniem ale do końca nie wiem co z nim zrobic // input: float ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: [engine] tie50, - patches again
2014-06-28 13:00:07 autor: firr
> > - prawie polowe czasu zajmuje transformacje tych 100 k (3.6MB) trojkatów, moze troche przesadzilem ze prawie polowe, ogolenie w pipeline sa 4 etapy - transformacje - clipping ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: cpu shading by sse intrinsics
2014-06-29 12:46:22 autor: firr
uzyskalem przez zapytanie na innym forum taki kod #include <pmmintrin.h> struct FourVec3s { __m128 x; __m128 y; __m128 z; }; struct FourTris { FourVec3s a; FourVec3s b; FourVec3s ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: cpu shading by sse intrinsics
2014-06-30 12:27:53 autor: firr
ps co do liczeni normalnej to nie jest takie jasne bo skladowanie i czytanie z megabajtów normalnych troche trwa gdy tymczasem shading robie juz po clippingu i potrzebuje tylko co ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
sse i skaczace wyniki
2014-07-01 19:20:13 autor: firr
ostatnio sie troche chyba przekodowalem i nie che mi sie kodowac (trzeba bedzie troche odpoczac) ale robie jeszcze drobne testy i np dziwi mnie ze sytuacja jaka mam w przypadku prob ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: sse i skaczace wyniki
2014-07-01 19:32:56 autor: firr
a nie, sekunda - jest jeszcze dziwnej w tym ostatnim tescie mialem literowke i mnozylem 10k floatow ten wynik jest jeszcze dziwniejszy float 1700 ms (co nie ejst normalne i jest tu jakis ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming