-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "bagno" <b...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: zregenerować ścieżki na płytce ?
Date: Fri, 26 Nov 2010 11:35:00 +0100
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
X-EsetId: E20CEA20C0473A32B44A
X-EsetScannerBuild: 8243
Lines: 38
Message-ID: <4cef8db5$0$22800$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.191.221.43
X-Trace: 1290767799 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22800 79.191.221.43:29445
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:600008
[ ukryj nagłówki ]Witam
Ostatnio zaczął mi dziwnie zachwowywać się centralny zamek. Raz działa ok
a po chwili jakoś niemrawo (słychać, że siłowniki pracują ale jakoś słabo)
albo
w ogóle nic nie otwiera ani nie zamyka.
Na pilocie działa jakby lepiej ale z nim z kolei mam inne problemu (wydaje
mi się, że
uzbrojony alarm mocno rozładowuje akumulator) dlatego go raczej nie używam.
Pomysłałem, że zaczne od sprawdzenia sygnału otwarcia / zamknięcia z
głównego
siłownika.
Po rozebraniu go okazało się, że w środku jest płytka ze ścieżkami po
których ślizga
się metalowa blaszka i zależnie od tego czy drzwi są otwarte czy zamknięte
to zwiera
2 grupy styków. Problem jest taki, że te ścieżki miejscami są przetarte do
gołego
laminatu.
Pytanie brzmi: czy jest szansa coś z tym zrobić ? W sumie to raczej nie ma
szans
bo każda próba naprawy skończy się pewnie tym, że za 3 dni będe kupował
jednka
nowy siłownik ale może ktoś ma pomysł ?
Nie wiem czy akurat to jets problemem bo nie wiem czy sterownikowi tego
centralnego wystarczy krótki impuls czy te styki muszą być na stałe zwarte.
Jeżeli
to pierwsze to taki impuls pewnie jest bo ścieżka nie jest raczej na całej
długości
przetarta a tylko w miejscach gdzie ślizgacz zatrzymuje się w pozycjach
otwarty/zamkniety.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.11.10 11:04 Albercik
- 26.11.10 11:35 bagno
- 26.11.10 12:32 Jaruś (POJEB) Drobiowy
- 27.11.10 10:41 bagno
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fejk muzyczny czy nie fejk
- Raspberry Pi 3 Model B+
- Kuchenka elektryczna
- test
- Cewka elektrozaworu
- zapytanie o chip r5f21275nfp
- nie naprawiam więcej telewizorów
- Zrobił TV OLED z TV LCD
- Zasilacz USB na ścianę.
- Gniazdo + wtyk
- Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- OpenPnP
- taka skrzynka do kablowki
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
Najnowsze wątki
- 2025-03-15 kraje nieprzyjazne samochodom
- 2025-03-15 parking Auchan
- 2025-03-15 Art. 19.1 ustawy o ochronie praw autorskich
- 2025-03-15 przegląd za mną
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk
- 2025-03-15 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-15 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-15 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-03-15 KOMU w RP3 pasuje "Rumuńska łatwość gmerania w wyborach" i dlaczego nie PO-Trzaskanym?
- 2025-03-15 China-Kraków => Key Account Manager IT <=