eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikazregenerować ścieżki na płytce ?zregenerować ścieżki na płytce ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "bagno" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: zregenerować ścieżki na płytce ?
    Date: Fri, 26 Nov 2010 11:35:00 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-EsetId: E20CEA20C0473A32B44A
    X-EsetScannerBuild: 8243
    Lines: 38
    Message-ID: <4cef8db5$0$22800$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.221.43
    X-Trace: 1290767799 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22800 79.191.221.43:29445
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:600008
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Ostatnio zaczął mi dziwnie zachwowywać się centralny zamek. Raz działa ok
    a po chwili jakoś niemrawo (słychać, że siłowniki pracują ale jakoś słabo)
    albo
    w ogóle nic nie otwiera ani nie zamyka.

    Na pilocie działa jakby lepiej ale z nim z kolei mam inne problemu (wydaje
    mi się, że
    uzbrojony alarm mocno rozładowuje akumulator) dlatego go raczej nie używam.

    Pomysłałem, że zaczne od sprawdzenia sygnału otwarcia / zamknięcia z
    głównego
    siłownika.

    Po rozebraniu go okazało się, że w środku jest płytka ze ścieżkami po
    których ślizga
    się metalowa blaszka i zależnie od tego czy drzwi są otwarte czy zamknięte
    to zwiera
    2 grupy styków. Problem jest taki, że te ścieżki miejscami są przetarte do
    gołego
    laminatu.

    Pytanie brzmi: czy jest szansa coś z tym zrobić ? W sumie to raczej nie ma
    szans
    bo każda próba naprawy skończy się pewnie tym, że za 3 dni będe kupował
    jednka
    nowy siłownik ale może ktoś ma pomysł ?

    Nie wiem czy akurat to jets problemem bo nie wiem czy sterownikowi tego
    centralnego wystarczy krótki impuls czy te styki muszą być na stałe zwarte.
    Jeżeli
    to pierwsze to taki impuls pewnie jest bo ścieżka nie jest raczej na całej
    długości
    przetarta a tylko w miejscach gdzie ślizgacz zatrzymuje się w pozycjach
    otwarty/zamkniety.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: