  • 121. Data: 2019-11-09 08:59:40
    Temat: Re: znów lemingi
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2019 o 12:24, Uzytkownik pisze:

    > Do czasu jak się trafi w pobliżu policja i dostaniesz mandat za takie
    > zachowanie lub cie ktoś wywlecze zza kierownicy i dokona samosądu.

    Albo go nagra. Ciekawe czy kretyn będzie tłumaczył, że nie mógł się
    zatrzymać, bo przed przejściem mu nie wolno:) Wtedy zapewne policjanci
    stwierdzą, że przekracza to granice ich zrozumienia i wyślą sprawę dalej
    do sądu:P Idiota będzie miał okazję uzyskać sygnaturę wyroku w takiej
    sprawie i w końcu będzie miał niepodważalny argument, że należy na
    pieszych trąbić. No chyba że sąd się nie zna;)

    --
    Shrek

  • 122. Data: 2019-11-09 10:31:23
    Temat: Re: znów WCHODZĄCY.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    > Ma obowiazek zwolnic odpowiednio, tak aby nie narazic.
    > Zwolnil do zera, wiec nie mozesz mu zarzucic, ze nie zwolnil
    > odpowiednio.
    >
    > J.

    Nie rozśmieszaj mnie.
    "Zwolnił do zera" i przejechał przechodnia na przejściu.

  • 123. Data: 2019-11-09 10:33:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Nov 2019 10:31:23 +0100, BronkL napisał(a):

    > Nie rozśmieszaj mnie.
    > "Zwolnił do zera" i przejechał przechodnia na przejściu.

    Zwolnil do zera, a potem ruszyl i przejechal.

  • 124. Data: 2019-11-09 10:46:43
    Temat: Re: znow. WCHODZĄCY.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem, czy widziałeś materiał filmowy, ale gość stał dokładnie tak, jak
    > nakazują przepisy.
    >
    > Pozdr,
    > --
    > L E P E K

    O jakich przepisach piszesz ? Zacytuj.

    Jeżeli nie widział pieszego WCHODZĄCEGO to znaczy,
    że stał za blisko przejścia.

    Kierowca takiego dużego samochodu powinien wiedzieć
    jak daleko stanąć od przejścia, żeby widzieć wszystkich WCHODZĄCYCH.

  • 125. Data: 2019-11-09 10:48:57
    Temat: Re: znow. Linia zatrzymania.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > mieszkańcy od dawna domagali się namalowania tych linii
    > wcześniej.

    Linia zatrzymania nie nakazuje zatrzymać się na linii.
    Nie ma takiego obowiązku. Można zatrzymać się przed linią
    w bezpiecznej odległości.

  • 126. Data: 2019-11-09 10:58:14
    Temat: Re: znów. Sygnał dźwiękowy.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Idź się zaszyć uzyszkodnik. Jak wytrzezwiejesz i przeczytasz co pisales to nie
    uwierzysz że sam pisales.

    Zeniu, przypomnij wszystkim za co byłeś umieszczony w poprawczaku?

    Możesz coś opowiedzieć o swoim tatusiu, który pomimo braku wykształcenia
    był funkcjonariuszem UB i wsławił się w pobiciach aresztowanych.

    Poszedłeś w ślady swojego tatusia. Przypomnij ile lat współpracowałeś z
    SB i dlaczego teraz nienawidzisz obecnej władzy, która zabrała ci
    emeryturę na podstawie ustawy dezubekizacyjnej?

  • 127. Data: 2019-11-09 10:58:18
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

  • 128. Data: 2019-11-09 10:59:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Uratowałem dzisiaj jednemu życie. Lazla minoga, leb spuszczony, nie rozgląda się.
    Jedno trabniecie przywołał go do porządku. Jechalem wolno i dostrzegłem barana z
    takiej odległości ze bez problemu bym się zatrzymał jak by wlazł. Każdy może
    spróbować mojej metody. To nic nie kosztuje.

  • 129. Data: 2019-11-09 11:00:53
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Pytanie czy dalbys rade. Mozesz używać sygnału dźwiękowego do poganiania jak ktoś z
    sekundowym opóźnieniem rusza spod świateł?. Chociaż na mnie takie barany nie
    działają. Ja używam zgodnie z przeznaczeniem, jak potrzeba ostrzegam że jadę. Zamiast
    straszyć możesz mnie w dupe pocalowac, ale przez papierek.

  • 130. Data: 2019-11-09 11:36:14
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-11-09 o 10:46, BronkL pisze:

    > Kierowca takiego dużego samochodu powinien wiedzieć
    > jak daleko stanąć od przejścia, żeby widzieć wszystkich WCHODZĄCYCH.

    Ależ on stał w takiej odległości, że widział wszystkich normalnych
    pieszych na przejściu.
    Natomiast, gdy nikogo już nie było na przejściu ruszył, a wtedy pod koła
    weszły z poza strefy widoczności w nieuświadomionych celach
    samobójczych dwie roztrzepane dziewczyny.