  • 1. Data: 2009-07-28 19:47:47
    Temat: znajdz 2 szczegóły
    Od: goman <t...@i...pl>

    test na spostrzegawczość
    znajdź 2 szczegóły różniące te ogłoszenia
    http://allegro.pl/item695114255_vfr_800.html
    http://allegro.pl/item699478895_honda_vfr_800_2000r_
    bezwypadkowa_sprowadzona.html

    dodam że nie ja to wyłapałem

    pozdrawiam

    --
    goman
    er6f na wydaniu

  • 2. Data: 2009-07-28 20:05:15
    Temat: Re: znajdz 2 szczegóły
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    goman:
    > test na spostrzegawczość
    > znajdź 2 szczegóły różniące te ogłoszenia

    12 kkm na wstecznym w 3 dni?
    Musi, że moto Chucka Norrisa.
    Zatem okazja, jak żadna...

    --
    wo_Ohoo!

  • 3. Data: 2009-07-29 07:25:59
    Od: -koNkRet- <k...@o...pl>

    goman:
    > znajdź 2 szczegóły różniące te ogłoszenia

    Według mnie gość chciał sprzedać motocykl na własną rękę ale nie
    poszedł. Dał do komisu gdzie cofneli licznik i podnieśli cenę o 1200
    zł.
    Drugiego szczegółu nie potrafię znaleźć.

    __
    bandit 600s

  • 4. Data: 2009-07-29 08:32:48
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Jul 29, 8:25 am, -koNkRet- <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > poszedł. Dał do komisu gdzie cofneli licznik i podnieśli cenę o 1200
    > zł.
    > Drugiego szczegółu nie potrafię znaleźć.

    o skurwysyn, gdzie na takiego moge doniesc??

  • 5. Data: 2009-07-29 09:07:43
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    f...@g...com:
    > o skurwysyn, gdzie na takiego moge doniesc??

    Zasadniczo wszędzie, ale prawne metody, bez udokumentowanego przebiegu, nic
    nie dadzą, bo gość po prostu powie, że w pierwszym ogłoszeniu nastąpiła
    pomyłka przy wpisywaniu przebiegu.

    --
    wo_Ohoo!

  • 6. Data: 2009-07-29 09:34:59
    Od: <t...@p...pl>

    "woohoo" <2...@D...pl> napisał(a):
    > gość po prostu powie, że w pierwszym ogłoszeniu nastąpiła
    > pomyłka przy wpisywaniu przebiegu.
    >
    > --
    > wo_Ohoo!

    Nie jestem specjalista ale moim zdaniem jest to oferta wg definicji Kodeksu
    Cywilnego, wiec oferent nie za bardzo ma mozliwosc tlumaczenia, ze sie
    pomylil wpisujac dane.
    Jezeli jest na sali prawnik to prosze o mnie ew. poprawic.

    Pozdro,

    Kristofforo

    -- Orange Rims Speed Triple--

  • 7. Data: 2009-07-29 10:45:56
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    t...@p...pl:
    > Nie jestem specjalista ale moim zdaniem jest to oferta wg definicji
    > Kodeksu
    > Cywilnego, wiec oferent nie za bardzo ma mozliwosc tlumaczenia, ze sie
    > pomylil wpisujac dane.

    Aukcja zakończona bez ofert kupna - żadna umowa nie została zawarta.

    --
    wo_Ohoo!

  • 8. Data: 2009-07-29 11:37:15
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Jul 29, 11:45 am, "woohoo" <2...@D...pl> wrote:
    > t...@p...pl:

    > Aukcja zakończona bez ofert kupna - żadna umowa nie została zawarta.
    >
    > --
    > wo_Ohoo!

    Wyslalem maila z pytaniem i dostalem link do watku na vfr-oc.pl
    (trzeba sie zarejestrowac), gdzie koles co aktualnie sprzedaje moto ma
    bardzo dobra renome jako sprowadzacz moto i twierdzi, ze oryginalni
    sprzedawcy - ci ktorzy nie dali rady opchnac na allegro - pomylili sie
    wystawiajac moto - ze mialo od poczatku 29kkm

    http://www.vfr-oc.pl/forum/viewtopic.php?t=6924

  • 9. Data: 2009-07-30 06:53:11
    Od: MichalKu <m...@o...pl>

    On 29 Lip, 13:37, "f...@g...com"
    <f...@g...com> wrote:

    (...) Ciach
> [...]
    > sprzedawcy - ci ktorzy nie dali rady opchnac na allegro - pomylili sie
    > wystawiajac moto - ze mialo od poczatku 29kkm

    Jesli dobrze rozumiem, sa w zwiazku z tym dwie opcje:
    - goscie ingerowali we wskazania wyswietlacza - czyli musieli pruc
    plastik, zeby dostac sie do stykow
    lub
    - zalozyli inny licznik

    Nie ma zadnych danych serwisowych zapisanych w liczniku, ktory
    identyfikuje do jakiego nr silnika, ramy zostal fabrycznie zalozony?

    Poza tym wprawne oko, chyba zauwazy roznice 29tysi i 41 tysi w
    przebiegu.
    To jest przeciez kawal drogi.

    pzdr
    Michal

  • 10. Data: 2009-07-30 07:13:56
    Temat: Re: znajdz 2 szczególy
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "MichalKu" <m...@o...pl> wrote in message
    a.googlegroups.com...

    > Poza tym wprawne oko, chyba zauwazy roznice 29tysi i 41 tysi w
    > przebiegu.
    > To jest przeciez kawal drogi.

    Bardzo sie mylisz, zwlaszcza jesli dotyczy kwestii sprzetow dbanych,
    bedacych sporo lat w jednych rekach lub, po prostu, solidnych w czym
    niniejsza koza nalezy do wiodacych.

    weFAQ&v=qvj