  • Data: 2013-10-19 10:21:09
    Temat: zmiana dekodera satelity
    Od: Jan Kuwalski <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    vtam

    mam ferguson af-7018 + karta NC+
    dziala dobrze i nie chcialbym go zmianiac ale powoli
    coraz wiecej kanalow pojawia sie tez w HD albo tylko HD.
    (a telewizor tez juz jest HD)

    poniewaz jestem mocno nie w temacie musze sie rozejrzec za czyms w
    standarcie HD i jesli to mozliwe to prosilbym o naprowadzenie

    kryteria:
    - obsluga karty NC+
    - obsluga HD
    - obsluga DiSEqC (hotbird i astra)
    wydaje mi sie ze w tej chwili maja to wszystkie ale chliabym jeszcze:
    - kilka (3-4) list kanalow - w firmowych dekoderach NC jest tylko lista
    domyslna plus lista ulubionych
    - moze inny Ferguson? - najlepiej z podobnym menu

    kryteria cenowe - pewnie jak najmniej :-)

    jesli mozecie cos mi polecic to prosze o pomoc

    JanQ