-
1. Data: 2010-08-29 13:16:40
Temat: żenująca wydajność w grach
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
q6600, 2gb ddr, ati 2600xt, win7 64 bit
byle cs 1.6 mi się tnie i spada wydajność do 25 klatek na sekunde
na opengl trochę lepiej do 40-50
na d3d do 25 klatek
stery niby najnowsze, a może trzeba starsze lub jakieś tuninogwane nie ze
strony ati
-
2. Data: 2010-08-29 14:33:43
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: konieczko <t...@o...pl>
W dniu 2010-08-29 15:16, zlotowinfo pisze:
> q6600, 2gb ddr, ati 2600xt, win7 64 bit
> byle cs 1.6 mi się tnie i spada wydajność do 25 klatek na sekunde
> na opengl trochę lepiej do 40-50
> na d3d do 25 klatek
>
> stery niby najnowsze, a może trzeba starsze lub jakieś tuninogwane nie
> ze strony ati
Nastepny przyglup ! jak ty widzisz ze ci sie tnie 25 klatek na sekunde
? Oko ludzkie nie rozronia nic powyzej 25 a twoje pewnie nic powyzej 15.
Abstrachujac od tego ze monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek
na sekunde, chyba ze ty masz monitor z NASA.
-
3. Data: 2010-08-29 15:17:03
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
odpowiedział przygłup który nie gra w gry
tylko przegląda strony a rozrywka to word
-
4. Data: 2010-08-29 15:42:02
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: "lato" <l...@w...pl>
Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
news:i5dtlg$39o$1@inews.gazeta.pl...
> odpowiedział przygłup który nie gra w gry
> tylko przegląda strony a rozrywka to word
dokładnie, gdyby oko widziało 25 to po co robili by 120Hz i więcej
-
5. Data: 2010-08-29 15:43:05
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: "lato" <l...@w...pl>
> Nastepny przyglup ! jak ty widzisz ze ci sie tnie 25 klatek na sekunde ?
> Oko ludzkie nie rozronia nic powyzej 25 a twoje pewnie nic powyzej 15.
>
> Abstrachujac od tego ze monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25 klatek
> na sekunde, chyba ze ty masz monitor z NASA.
ja mam monitor 60Hz i kamere HD kręcącą 60klatek, róznica w obrazie jest jak
niebo i ziemia
-
6. Data: 2010-08-29 15:50:57
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: konieczko <t...@o...pl>
W dniu 2010-08-29 17:43, lato pisze:
>> Nastepny przyglup ! jak ty widzisz ze ci sie tnie 25 klatek na
>> sekunde ? Oko ludzkie nie rozronia nic powyzej 25 a twoje pewnie nic
>> powyzej 15.
>>
>> Abstrachujac od tego ze monitor i tak nie wyswitli nic powyzej 25
>> klatek na sekunde, chyba ze ty masz monitor z NASA.
>
> ja mam monitor 60Hz i kamere HD kręcącą 60klatek, róznica w obrazie jest
> jak niebo i ziemia
>
To chyba w Ameryce mieszkasz bo u nas standard to 25 klatek na sekunde.
-
7. Data: 2010-08-29 16:03:36
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: "lato" <l...@w...pl>
> To chyba w Ameryce mieszkasz bo u nas standard to 25 klatek na sekunde.
a standard czego???
http://pl.wikipedia.org/wiki/HDTV
http://pl.wikipedia.org/wiki/720p
-
8. Data: 2010-08-29 17:09:26
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: konieczko <t...@o...pl>
W dniu 2010-08-29 18:03, lato pisze:
>> To chyba w Ameryce mieszkasz bo u nas standard to 25 klatek na sekunde.
>
> a standard czego???
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/HDTV
> http://pl.wikipedia.org/wiki/720p
Skanowanie progresywne (frames - klatki
24, 25, 30
frajerze
-
9. Data: 2010-08-29 17:27:55
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: "lato" <l...@w...pl>
> Skanowanie progresywne (frames - klatki
> 24, 25, 30
jest 30 klatek zapisane w STANDARDZIE jak również 60 klatek w
standardzie 720p
> frajerze
poziom <10
koniec dyskusji
-
10. Data: 2010-08-29 18:32:50
Temat: Re: żenująca wydajność w grach
Od: konieczko <t...@o...pl>
W dniu 2010-08-29 19:27, lato pisze:
>> Skanowanie progresywne (frames - klatki
>> 24, 25, 30
>
>
> jest 30 klatek zapisane w STANDARDZIE jak również 60 klatek w
> standardzie 720p
>
>
>> frajerze
>
>
> poziom <10
>
> koniec dyskusji
>
Chyba w twoim standardzie farszafski baranie. Hertze pomylily ci sie z
klatkami, moze za dlugi cie w nich trzymano.