  • Data: 2019-11-11 20:07:23
    Temat: zbiera mi opony na zewnątrz
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    latem regenerowałem wahacz z powodu stukającego sworznia. sworzeń
    ostatnio znowu zaczął stukać. teraz kupię dwa nowe wahacze. po wymianie
    wahacza sam ustawiałem zbieżność. niby się udało, nic nie ściągało, auto
    jechało prosto, ale dzisiaj patrzę, obydwie przednie opony są zjechane
    na zewnątrz. Auto nie miało wypadku.... Czy takie zużycie (strona od
    środka auta - opona ok, strona na zewnątrz, od kołapaka - zjechane
    niemal że do zera) jest możliwe z powodu braku zbieżności? Xsara
    pisasso, więc regulacji kąta pochylenia koła na boki w zasadzie niema

    ToMasz