  • 11. Data: 2012-11-12 22:45:42
    Temat: Re: zasilacz do notebooka > 5A
    Od: RedLite <y...@b...ua>

    W dniu 2012-11-12 10:27, a...@p...pl pisze:

    > czy sa jakies zasilacze do notebookow z napieciem wyjsciowym 16-20V
    > ale z pradem wyjsciowym > niz 5A. Widzialem ostatnio zasilacz do HP
    > mial chyba 18V i 4.75A max pradu

    http://allegro.pl/zasilacz-asus-m51t-sprawny-z-demon
    tazu-i2772910750.html
    http://allegro.pl/nowy-zasilacz-do-fujitsu-20v-4-5a-
    fvat-gw24mcy-i2768019417.html

  • 12. Data: 2012-11-12 22:57:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.11.2012 20:30, d530 / N610c pisze:

    > Prawdę mówiąc, to ja też pomyliłem grupy ..... myślałem, że jestem na
    > pl.misc.elektronika ...... a tam to normalka.

    Epidemia ;)

    > Źle Cię "zakwalifikowałem", dlatego za zgryźliwość przepraszam.

    A, nie ma za co - też mi się zdarza :D

  • 13. Data: 2012-11-12 22:59:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.11.2012 21:17, JoteR pisze:

    > Na upartego można otrzymać te 17 V ze starszego zasilacza PC, mając do
    > dyspozycji napięcia - 5 V i + 12 V, ale tych 5 A chyba by nie wyciągnął ;-)

    Te ujemne to były strasznie cieniutkie.

    Swoją szosą do czego one były?

  • 14. Data: 2012-11-12 23:54:14
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 12 Nov 2012 13:34:44 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >No to normalny pecetowy zasilacz.

    nie daje wiecej niz 12V !!!

    --
    ThinkXtra

  • 15. Data: 2012-11-13 00:16:58
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Andrzej Lawa" napisał:

    > Te ujemne to były strasznie cieniutkie.
    >
    > Swoją szosą do czego one były?

    Głównie do wprawiania w konfuzję użytkowników, monitorujących programowo
    napięcia. Wartość - 2,49 V dla napięcia - 5 V w windzianym Speedfanie
    potrafiła niektórych wprawić w umiarkowaną histerię.

    JoteR

  • 16. Data: 2012-11-13 00:32:34
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 12 Nov 2012 23:54:14 +0100
    doszła do mnie wiadomość <s...@4...com>
    od a...@p...pl :

    >nie daje wiecej niz 12V !!!

    Przeleć się po zasilaczach na Allegro, znalazłem np. taki do Della i
    Toshiby:
    http://allegro.pl/zasilacz-do-laptopa-dell-19-5v-6-7
    a-wtyk-7-4-pin-i2763101199.html
    http://allegro.pl/zasilacz-do-laptopa-toshiba-15v-6a
    -pa-1900-22-nowy-i2755193365.html
    --
    "To, czy myśli się metalem, czy kisielem, jest obojętne."
    Stanisław Lem - Altruizyna.