  • 11. Data: 2010-09-05 13:05:48
    Temat: Re: zasilacz buforowy o wysokiej sprawnosci
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik beznick napisał:

    > Uzytkownik "pw" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    > news:i5t3rs$7ma$1@news.vectranet.pl...
    >> nie bedzie mial wiekszych zaklocen?\
    >
    > bedzie sial zaklócenia
    > "Albo rybki albo akwarium"

    Pewien jesteś? Bo mogę ci pokazać (mam takowy) zasilacz 13.8V 20A o
    wielkości grubszej książki - impulsowy jak najbardziej i spokojnie
    zasilający krótkofalowy odbiornik komunikacyjny (dokładniej -
    transceiver amatorski) i jako żywo - nie dałem rady wysłuchać na żadnej
    częstotliwości zakłóceń od zasilacza.
    Takie widmo wyjściowe zasilacza jaki jego projekt - jak źle
    skonstruowany i w obwodach kluczy podzwania to później żadne filtry tego
    nie wytną ale idzie tak dopieścić układ żeby nie siał.

    --
    Darek