  • 11. Data: 2010-04-20 22:13:24
    Temat: Re: zagluszanie dzwieku
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Apr 2010 19:54:40 +0200, Mirek wrote:

    >One słuchają jednego kawałka w kółko. Moja siora (na szczęście już z
    >tego wyrosła) potrafiła tłuc jeden utwór tygodniami.

    To tym bardziej zapisac, wzbogaca repertuar, moze cos zarobia :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-04-20 23:53:07
    Od: PH <s...@w...pl>

    Jarek P. pisze:

    > Użytkownik "maurycy123" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nareszcie???
    > Pomijając kwestie przyczyn takiego a nie innego doboru muzyki w stacjach
    > radiowych w ostatnim tygodniu, szczęśliwy byłbym, gdyby żałoba w radiu
    > trwała o wiele dłużej, niż tydzień. Miesiąc, rok, na zawsze - o, to by
    > było super!

    To tak jak ja.
    http://demotywatory.pl/1426684/Dlaczego-zeby-w-radiu
    -uslyszec-takie-utwory

    Jakby nie było, pierwszego listopada też radia da się posłuchać.

    --
    PH

  • 13. Data: 2010-04-21 08:46:34
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:954091362.20100421001253@pik-net.pl,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> nabazgrał:
    (ciap)

    0

    --
    Włodek

  • 14. Data: 2010-04-21 09:01:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Włodzimierz,

    Wednesday, April 21, 2010, 10:46:34 AM, you wrote:

    > 0

    Konkretna odpowiedź :)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2010-04-21 09:14:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > ___________________________
    >
    > No to teraz juz wiem, dla kogo takie stacje jak RMF czy ZET, tam tez jedno
    > i to samo miesiacami "puszczaja".

    Dla wlascicieli praw majatkowych tegoz utworu.

  • 16. Data: 2010-04-21 09:19:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Kilka lat temu moje dziecko robiło w bambuko swoich kolegów starymi
    > kawałkami Kraftwerk - nie mogli uwierzyć, że mają ponad 20 lat...

    Co ciekawe muzyka elektronicza a la lata 70 i 80 jest nadal tworzona ino
    trzeba sie wysilic by wyszukac, albo sluchac radia od 24.

  • 17. Data: 2010-04-21 09:23:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Włodzimierz,

    > 0

    Za szybko wysłałem odpowiedź...

    Chociaż niektórych ramotek, mniej znanych współczesnej młodzieży też
    szkoda... Na przykład niejaki Goran Bregovic prawie 40 lat temu
    (trzeba słuchać głosno!):
    http://soundtrack.wrzuta.pl/audio/3w0kxw9zsk8/bijelo
    _dugme_-_hop-cup
    czy nieśmiertelna:
    http://bogdanekzd.wrzuta.pl/film/5II80RtjuFa/omega_-
    _dziewczyna_o_perlowych_wlosach

    I tak można pisać i pisać... Lata 60, 70 i 80 to najbogatsze lata dla
    muzyki "rozrywkowej". Nawet w komunie. Nawet muzyka pop była wtedy
    jeszcze muzyką a nie mielonką z auto-tune.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2010-04-21 09:36:34
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 21.04.2010 11:23, schrieb RoMan Mandziejewicz:

> [...]
    > muzyki "rozrywkowej". Nawet w komunie. Nawet muzyka pop była wtedy
    > jeszcze muzyką a nie mielonką z auto-tune.

    Bregovica słuchają moje dzieciaki. Nie Bijelo Dugme, chociaż też trochę,
    ale nowsze rzeczy z Kustoricą i Zabranjeno Pusenje. A polskie stacje
    radiowe rzeczywiście są bardzo niestrawne. Ostatnio byłem w Malborku z
    juniorami i słuchaliśmy wyłącznie CD w samochodzie.
    Teraz też są dobre zespoły i dobra muzyka, ale niestety w polskim radiu
    nie do usłyszenia.

    Waldek

  • 19. Data: 2010-04-21 11:40:43
    Od: Adaś <a...@w...pl>

    > Raczej latami. Kawałki puszczane przez te stacje po prostu już śmierdzą.

    Dokładnie, np takie MODJO (lady) - ten syf słychać codziennie od lat, od
    razu radio wyłączam.
    Albo "piosenki o warszawie" m.in borysiewicza. Nie wiem, czy mają te utwory
    są za darmo, że je tak maglują?

  • 20. Data: 2010-04-21 13:12:25
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Jarek P. pisze:

> [...]
    > dresik, tudzież japiszona realizującego się w pierwszej pracy:
    > naciągacza kredytowego, młodszego handlowca albo czegoś w tym stylu)

    Cóż, moim zdaniem idzie wybrać coś innego, w sensie inne stacje ;)...
    niedawno moja cierpliwość do RMF się "skończyła" ;)... a najlepszym
    wyjściem jest przełączanie się pomiędzy kilkoma stacjami ;)..

    Konop