  • 11. Data: 2012-11-05 15:30:24
    Temat: Re: z cyklu: ktory ssd
    Od: dato <d...@w...pl>

    > dziekuje wszystkim za cenne rady, jeszcze ostatnie pytanie:
    > gdzies naczytalem sie jakis czas temu, ze SSD nie lubi defragmentacji.
    > windows vista/7 defragmentacje robi niejako z automatu. czy temat
    > defragmentacji jest jeszcze aktualny, jesli tak to czy 7 wykrywa dysk
    > SSD i wylacza defragmentacje czy trzeba to robic recznie?

    mam intela 330 180GB, dzisiaj kupił bym SAMSUNGA 830 i nic innego, zapis
    realny na moim intelu to ~150MB

    defragmentacji nie ma po co robić, automatycznie jest wyłączana w win7

  • 12. Data: 2012-11-05 19:59:30
    Od: K <...@...c>

    W dniu 05.11.2012 15:30, dato pisze:

    > mam intela 330 180GB, dzisiaj kupił bym SAMSUNGA 830 i nic innego, zapis
    > realny na moim intelu to ~150MB
    >
    > defragmentacji nie ma po co robić, automatycznie jest wyłączana w win7

    no to sie jeszcze zastanowie.

  • 13. Data: 2012-11-05 20:52:58
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-11-05 19:59, K pisze:

    > no to sie jeszcze zastanowie.

    Dla tego pisałem albo Samsung albo Intel 520 (nie 330)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 14. Data: 2012-11-05 21:43:19
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-05, K <...@...c> wrote:
> [...]
    > defragmentacji jest jeszcze aktualny, jesli tak to czy 7 wykrywa dysk
    > SSD i wylacza defragmentacje czy trzeba to robic recznie?

    Dysków SSD się nie defragmentuje (nie ma to sensu, a zużywa "życia").
    Oryginalny W7 nie defragmentuje z automatu. Bardzo możliwe, że masz
    wersję "podrasowaną" przez producenta komputera (seryjnie lub poprzez
    jakieś wtyczki czy dodatki).

    Defragmentację się bardzo łatwo włącza i wyłącza, ale musisz mieć dostęp
    do konta administratora.

    pozdrawiam,
    PK

  • 15. Data: 2012-11-05 21:47:29
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia 05 Nov 2012 20:43:19 GMT, PK napisał(a):

    > Defragmentację się bardzo łatwo włącza i wyłącza, ale musisz mieć dostęp
    > do konta administratora.

    A jak kupi jednak Samsunga 830 to jest tam odpowiednie narzedzie, ktore
    przekonfigurowuje system pod SSD (wlacza/wylacza co trzeba).

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K