  • 11. Data: 2012-04-09 23:59:24
    Temat: Re: xvid czy divx6?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 9 Apr 2012 23:45:14 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Bo tak jest napisane w ETSI, EICTA i pewnie paru innych. A marketing z
    > życiem to Ty mieszasz, posługując się analogia plejowego 4G :-P

    Ale to ETSI właśnie pozwoliło Plejowi używać literek 4 oraz G, prawda? Bo
    tak im się spodobało, a ziutki z firm telekomunikacyjnych prosili i
    wczasy... wrrróć, konferencję naukową na Bermudach obiecywali..

    Pozwól, że przypomnę to miejce:
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/30/A
    lexandra_palace_plaque.jpg
    tak, właśnie tam nadawali 405i

    Oprócz tego mogę się przejść do pewnego biura, gdzie wciąż wisi plazma, nie
    pamiętam już czy Panasonica czy Toshiby, z dumnym napisem HD 420p

    Jak widzisz, wszystko zależy kto pyta, kiedy pyta oraz kto funduje wyjazd
    na kursokonferencję

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2012-04-10 00:45:14
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

  • 13. Data: 2012-04-10 11:44:49
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Ale to ETSI właśnie pozwoliło Plejowi używać literek 4 oraz G, prawda? Bo
    > tak im się spodobało, a ziutki z firm telekomunikacyjnych prosili i
    > wczasy... wrrróć, konferencję naukową na Bermudach obiecywali..

    Nie, ITU. Ale, jak widać, dla niektórych to żadna różnica :-P Poza tym, że
    ETSI nie jest TLA. przegapiłeś ;-)

    > Pozwól, że przypomnę to miejce:
    > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/30/A
    lexandra_palace_plaque.jpg
    > tak, właśnie tam nadawali 405i

    Jakbyś doczytał, to byś wiedział, że to było 377i :-P

    > Oprócz tego mogę się przejść do pewnego biura, gdzie wciąż wisi plazma, nie
    > pamiętam już czy Panasonica czy Toshiby, z dumnym napisem HD 420p

    Oczywiście, czytasz też wszelkiego rodzaju programy partii politycznych
    oraz czerwone książeczki korporacji.

    > Jak widzisz, wszystko zależy kto pyta, kiedy pyta oraz kto funduje wyjazd
    > na kursokonferencję

    i poczytaj, czym jest ETSI.

  • 14. Data: 2012-04-10 13:50:16
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 9 Apr 2012 19:03:45 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >Bo co? Bo tak wyczytaleś w Wikipedii?
    >o jakiś marketoid tak powiedział?

    Choćby dlatego, że ziutki powtarzające "480p to HD" nie są w stanie
    tego idiotycznego stwierdzenia podeprzeć niczym poza własnym
    widzimisiem. EOT.

    --
    Maciej Bójko