  • 61. Data: 2019-08-20 10:41:44
    Temat: Re: wypowiedzenie oc mailem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-08-20 o 10:13, Kris pisze:

    > Czepiasz się tego:
    > "Informację, jak zrezygnować ..."?

    Nie czepiam, tylko stwierdzam fakt. To nie ja pisałem, że coś jest
    "wyraźnie napisane", gdy tymczasem wyraźnie widać zupełnie coś innego.

    --
    Liwiusz

  • 62. Data: 2019-08-20 10:54:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 10:41:46 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Nie czepiam, tylko stwierdzam fakt. To nie ja pisałem, że coś jest
    > "wyraźnie napisane", gdy tymczasem wyraźnie widać zupełnie coś innego.

    Jak się czepiasz szczegółów to bawmy się dalej
    Słowa "wyraźnie" użyłem w tej wypowiedzi:
    "Prosiłeś o linka to podałem Tobie link do strony gdzie wyraźnie napisali że na
    wypowiedzeniu wymagają czytelny podpis "
    Na podlinkowanej stronie napisali ze do wypowiedzenia umowy ubezpieczenia samochodu
    potrzebny jest m.in:
    "Twój czytelny podpis - jako właściciela pojazdu."
    Dalej coś Tobie nie pasuje?

  • 63. Data: 2019-08-20 11:36:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-08-20 o 10:54, Kris pisze:

> [...]
    potrzebny jest m.in:
    > "Twój czytelny podpis - jako właściciela pojazdu."

    Nie pasuje mi, że twój opis nie pasuje do stanu faktycznego:

    W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2019 14:22:16 UTC+2 użytkownik Liwiusz
    napisał:

    > Daj linka.

    Ty:
    https://www.pzu.pl/kontakt-i-pomoc/produkty-i-ich-ko
    ntynuacja/jak-zrezygnowa-z-umowy

    W linku nie ma, że można wypowiedzieć jedynie pisemnie lub przez
    spotkanie z dilerem.

    --
    Liwiusz

  • 64. Data: 2019-08-20 12:54:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 11:37:18 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Nie pasuje mi, że twój opis nie pasuje do stanu faktycznego:

    Nigdzie nie odnosiłem się do stanu faktycznego
    Ba, pewnie gdybym miał polisę w PZU i chał z niej zrezygnować to tez wysłałbym skan
    wypowiedzenia na adres k...@p...pl

    > Ty:
    > https://www.pzu.pl/kontakt-i-pomoc/produkty-i-ich-ko
    ntynuacja/jak-zrezygnowa-z-umowy

    Mieszasz podwątki;)
    O słowie "wyraźnie" było w poście na który odpowiedziałeś(i który to nawet cały
    zacytowałeś)

    > W linku nie ma, że można wypowiedzieć jedynie pisemnie lub >przez spotkanie z
    dilerem.

    Masz pomysł jak można wypowiedzieć niepisemnie tak aby był "własnoręczny
    podpis"(który jest wymagany wg podlinkowanej strony)?

  • 65. Data: 2019-08-20 12:58:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-08-20 o 12:54, Kris pisze:

    > Nigdzie nie odnosiłem się do stanu faktycznego

    Poprzez stan faktyczny rozumiem to, na co naprawdę odpowiadałeś i do
    czego link dawałeś (zacytowałem), a nie to, co teraz ci się wydaje, że
    chciałeś o czymś napisać, co nie było prawdą.

> [...]
    >
    > Masz pomysł jak można wypowiedzieć niepisemnie tak aby był "własnoręczny
    podpis"(który jest wymagany wg podlinkowanej strony)?

    Jak podpiszę wypowiedzenie, to będzie to własnoręczny podpis. Nie jest
    napisane, że własnoręczny podpis należy dostarczyć do PZU. O tym, co i
    jak trzeba dostarczyć, mogę się dowiedzieć na infolinii, u agenta itd.,
    i pewnie tam się dowiem, że wystarczy skan.

    Nijak nie wynika z tego, co zalinkowałeś, że muszę swój podpis doręczyć
    do PZU w oryginale.

    --
    Liwiusz

  • 66. Data: 2019-08-20 13:48:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "'TomN'" napisał w wiadomości grup
    g.invalid.190819.invalid...
    Jacek Maciejewski w

    >I nagle podpis stał sie nieczytelny bo to skan? Czy może skan to
    >problem i
    >podpis juz ie jest podpisem na tym co było skanowane ;P

    No - nie dostales pisma, tylko jego kopie.
    A kopia latwa do podrobienia, bardzo latwa.

    >"Wypowiedzenie możesz złożyć najpóźniej dzień przed końcem
    >ubezpieczenia.
    >Jeśli wysyłasz je pocztą, liczy się data stempla pocztowego."

    >Kraina pieczątkowsców -- "stempel pocztowy" co to takiego? A
    >"poproszę
    >pieczątkę" to wynalazek PP od "milijona lat"

    Urzednikow !
    I to na dlugo zanim PP powstala.
    Swoja droga - kto to wymyslil ? Chiny, Rzym ? Grecy raczej nie ...

    J.

  • 67. Data: 2019-08-20 14:28:35
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-08-20 o 12:58, Liwiusz pisze:

> [...]
    > i pewnie tam się dowiem, że wystarczy skan.
    >
    > Nijak nie wynika z tego, co zalinkowałeś, że muszę swój podpis doręczyć

    Ciekawe, jakby PZU czy inny tego typu beton zareagował na wysłanie
    dokumentu z podpisem elektronicznym.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 68. Data: 2019-08-20 15:51:43
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    > Użytkownik "'TomN'" napisał w wiadomości grup
    g.invalid.190819.invalid...
    > Jacek Maciejewski w

    > No - nie dostales pisma, tylko jego kopie.

    Wiesz, w dzisiejszych czasach oryginał pisma jest na ekranie monitora, a to
    co na papierze to TYLKO KOPIA z drukarki.

    > A kopia latwa do podrobienia, bardzo latwa.

    Taaa...

    --
    'Tom N'