  • 1. Data: 2007-02-07 08:47:51
    Temat: wyniki kontroli
    Od: Piotr Szałamacha <p...@h...net>

    Polecam:
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&new
    s_cat_id=168&news_id=1752&layout=3&page=text

    Wyglada na to ze decyzja o "rownym" traktowaniu pakietow byla strzalem w
    potylice...

    Piotr Szałamacha
    HTI

  • 2. Data: 2007-02-07 09:24:27
    Temat: Re: wyniki kontroli
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Piotr Szałamacha" <p...@h...net> napisał w wiadomości
> [...]
    s_cat_id=168&news_id=1752&layout=3&page=text

    > Wyglada na to ze decyzja o "rownym" traktowaniu pakietow byla strzalem w

    Co znaczy ze lacze bylo obciazone w 120% bo nie bardzo rozumiem ?

    Ze niby ruch szedl 100% a 20% bylo odrzucane ?

  • 3. Data: 2007-02-07 13:05:29
    Od: Piotr Szałamacha <p...@h...net>

    Radosław HORODNICZY napisal:

    > Co znaczy ze lacze bylo obciazone w 120% bo nie bardzo rozumiem ?
    >
    > Ze niby ruch szedl 100% a 20% bylo odrzucane ?

    To jest juz wogole niezle:

    TP dokonała takiego przełączenia ruchu na łącza do innych operatorów,
    które doprowadziło do kilkudniowego obciążenia tych łączy w 120%, a w
    następnych dniach ich maksymalnego wykorzystania

    czyli 120% nie oznacza maxa - moze 3200% i mozliwosc smazenia jajecznicy
    na Juniperach oznacza maskymalne wykorzystanie.

    PS

  • 4. Data: 2007-02-07 13:14:49
    Od: wer <b...@n...pl>

    Piotr Szałamacha wrote:

> [...]
    > które doprowadziło do kilkudniowego obciążenia tych łączy w 120%, a w
    > następnych dniach ich maksymalnego wykorzystania

    Ogólnie tego się nie da czytać. Nie wiadomo o co chodzi. Ktoś kto to
    pisał, wcześniej pracował w MS przy pisaniu komunikatów błędów.

    --
    wer

    nie odpisuj na adres b...@n...pl
    wlasciwy adres a...@o...pl

    Jestem przeciwnikiem kary smierci, ale dla przykladu powinno sie
    powiesic 100 spamerow w miejscach publicznych.

  • 5. Data: 2007-02-07 13:55:19
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

    > Ogólnie tego się nie da czytać. Nie wiadomo o co chodzi. Ktoś kto to
    > pisał, wcześniej pracował w MS przy pisaniu komunikatów błędów.

    ROTFL :)

    Michal W.

  • 6. Data: 2007-02-07 18:32:13
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "Michal W." <m...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL :)

    Ale na stronie wyglada bardzo madrze i ze niby cos robia :)
    Masa to chwyci :)))

    Beda mowic ze tepsa okradala innych na 120%, a potem
    jeszcze na maksimum :)))

  • 7. Data: 2007-02-08 11:10:58
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Radoslaw HORODNICZY wrote:

    > Ale na stronie wyglada bardzo madrze i ze niby cos robia :)
    > Masa to chwyci :)))
    >
    > Beda mowic ze tepsa okradala innych na 120%, a potem
    > jeszcze na maksimum :)))

    Może autor miał na myśli, że np tepsa obciążyła dwa pozostałem łaczą po
    60% czyli razem 120% ;)
    Ale faktem jest, że tego się nie da czytać nie mówiąc już o czytaniu ze
    zrozumieniem!

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski