  • Data: 2011-01-18 16:06:20
    Temat: wynajem motocykla w USA/Kanadzie
    Od: August <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    tak sobie przegladam dziesiątki różnych stron wypożyczalni
    (pojedyncze, sieciowe,przysalonowe) i firm organizujących wycieczki
    motocyklowe.

    Minimalnie wychodzi mi że motocykl typu 650-1000ccm (jesl iwogole taki
    maly jest) na tydzien w USA to

    - cena wypozyczenia to minimum 100$/dzien
    - cena OC ~10-15$ (lub wliczone juz w wypozyczenie) - obowiazkowe
    - cena damage waiver (ograniczajacy szkode do 1000-3000$) to 35-50$ -
    praktycznie w wiekszosci rowniez obowiazkowe i wg mnie konieczne do
    wziecia
    - inne oplaty mniejsze (startowa, podatek, assistance jesli nie
    wliczone, opcje, etc.)

    Generalnie bardzo mocno upraszczajac temat taka cena od 150-170$ $ to
    minimalne minimum na dzien przy wypozyczeniu tygodniowym motocykla
    (mniejsza o marke, pojemnosci, generalnie takiego by wygodnie
    jezdzic).

    Takie sa faktyczne minimalne koszty , czy tez wypozyczalnie ktore maja
    strony w necie sa drozsze niz telefoniczne lub lokalne zbadanie
    sprawy ?

    Kanada generalnie wydaje sie byc nieco droższa.

    Być może ktoś ma rekomendacje lub spostrzezenia w tym temacie.

    pozdrav,
    August