  • 1. Data: 2010-10-28 14:55:21
    Temat: wymiana taśmy w samsungu
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    ma samsunga 7350i. Padła (urwała się) taśma.
    Na zdjęciu:
    http://www.voila.pl/237/qmd1s/?1
    to ta na górze. Wymieniłem ją, ale:
    1. Nie działa aparat ("oczekiwanie na aparat".. "brak komunikacji")
    2. Czasem nie działa głóśnik.

    Zastanawiam się, czy aby ja tą taśmę dobrze wpiąłem. O ile brązowa taśma
    apratu/głośnika wysuwa sie z gniazda po zwolnieniu blokady (czerwona
    strzałaka na rysunku), to w przypadku taśmy powyżej (ta czarna-ją
    wymieniałem) nie znalazłem żadnego rygla/blokady. NIe znalazłem, ale może
    jest, tylko nmie wiem, jka go zwolnić a potem zacisnąć ? (Taśmę włączyłem
    na wcisk, jak wtyczkę do gniazda)

    Moje pytania:
    1. czy to górne gniazdo ma jakiś mechanizm zwolnienia/blokady taśmy ?
    2. Czy montując ją "na wcisk" mogłem ją uszkodzić i dlatego nie działą
    aparat, a ściślej czy ta szeroka taśma ma w tym telefonie coś wspólnego z
    komunikacją z aparatem ?

  • 2. Data: 2010-10-28 16:48:39
    Temat: Re: wymiana taśmy w samsungu
    Od: "wnekus" <s...@t...pl>

    Dokladnie tam samo tylko musisz delikatnie podniesc ta brazowa czesc,
    odblokuje ci zlacze a po wlozeniu tasmy docisnac do plyty

    Pozdrawiam
    Wnekus

  • 3. Data: 2010-10-28 18:28:25
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Oct 2010 18:48:39 +0200, wnekus napisał(a):

    > Dokladnie tam samo tylko musisz delikatnie podniesc ta brazowa czesc,
    > odblokuje ci zlacze a po wlozeniu tasmy docisnac do plyty

    Dzięki. Bałem się, żeby czegoś nie urwać, więc wolałem zapytać :) Jest ok,
    jak widać na zdjeciu taśma nie była dosunięto do końca i stąd kłopoty z
    głośnikiem i aparatem. Teraz mam w pełni sprawny telefon :)