  • 1. Data: 2010-08-24 06:15:35
    Temat: wstawienie strony w tabelk
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Czy może mi ktoś pomóc w zrobieniu czegoś takiego ...
    Jest sobie strony naszego dystrybutora który ma kilkanaście produktów i
    zmienia je co jakiś czas.
    Aby nie zmieniac też naszej strony chcielibysmy importować zawartość ich
    strony np produkty.htm w naszą stronę ( środkowa część tabeli odpowiadajacej
    za pokazywanie zawartości)
    Czy to mozliwe ?

  • 2. Data: 2010-08-24 07:59:46
    Temat: Re: wstawienie strony w tabelk
    Od: Dawid Suder <d...@c...pl>

    W dniu 2010-08-24 08:15, Rafał pisze:
> [...]
    > strony np produkty.htm w naszą stronę ( środkowa część tabeli odpowiadajacej

    Oczywiście jest możliwe - chociażby funkcja "include" w PHP.
    http://webmade.org/porady/include-includowanie-php.p
    hp
    http://webmade.org/porady/include-require.php

    --
    Pozdrawiam,
    Dawid Suder (DawidS28)

  • 3. Data: 2010-08-24 09:07:49
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    ok ale tu jest pokzane jak wstawić plik txt
    a można wstawic np htm lub inny php?

  • 4. Data: 2010-08-25 06:02:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > strony np produkty.htm w naszą stronę ( środkowa część tabeli
    > odpowiadajacej za pokazywanie zawartości)

    Zeby to mialo rece i nogi zapytaj moze jednak tego dystrybutora, czy
    udostepniaja te dane w jakis bardziej zjadliwy sposob. Wcaganie calej ich
    strony do Twojej tabelki to nie jest wzorcowe rozwiazanie.

  • 5. Data: 2010-08-25 06:09:41
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    oni tez maja tabelke i też wciągaja strony z produktami :)

  • 6. Data: 2010-08-25 07:46:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > oni tez maja tabelke i też wciągaja strony z produktami :)

    Rzeco?