  • 1. Data: 2010-05-27 07:23:38
    Temat: [wrc] gdzie sprawdzic oryginalnosc przebiegu?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Przymierzam się do zakupu auta, rocznik min. 2005, pierwszy właściciel.
    Chętnie z kratką ale ze względu na przebieg raczej odpadają - te od
    pierwszego właściciela robią min. 50kkm rocznie, dziwnym trafem od drugiego
    właściciela i sprowadzone mają połowę mniej. Szukam więc auta od pierwszego
    właściciela, nie pierwszy właściciel ale sprzedawane przez komis, nie 1wł.
    ale sprzedawane przez salon, nie 1wł. w kraju, województwie itp, do ok.
    100kkm, chętnie ok. 60kkm...
    Auta jakie mnie interesują to nie hathback'i i nie sedany - czyli wszystko
    inne, raczej diesle bo rocznie będę robił ok 50kkm. Kwota to ok. 30kpln, ale
    jak znajdę coś naprawdę interesującego to i ze 40kpln. W grę wchodzą pewnie
    Fabie, może Octavie, jakieś Focusy, Berlingo i inne tego typu Kangury,
    Teraz pytanie: Gdzie w tego typu lub innych za chwilę tu poleconych autach
    sprawdzę oryginalność przebiegu we Wrocławiu (pytam bo może ktoś sprawdzał)
    bo ponoć jak się nie wysilili to tylko w liczniku przestawili a gdzieśtam
    siedzi oryginalny przebieg.
    Czy rozglądać się za jeszcze innym autem?
    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 2. Data: 2010-05-27 08:14:15
    Temat: Re: [wrc] gdzie sprawdzic oryginalnosc przebiegu?
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

> [...]
    > autach sprawdzę oryginalność przebiegu we Wrocławiu (pytam bo może ktoś
    > sprawdzał) bo ponoć jak się nie wysilili to tylko w liczniku przestawili
    Najlepiej podjechac do ASO danej marki i o ile auta byly serwisowane to sie w 99%
    dowiesz historii
    jezdzidla.
    > Czy rozglądać się za jeszcze innym autem?
    Ja bym sie bal teraz kupowac auto uzywane z uwagi na powolny wysyp aut
    popowodziowych. Wiem, ze
    takie juz sa bo kolega szukal passata i juz trafial na nieudolnie przygotowane auta w
    atrakcyjnych
    cenach (auta po powodzi) i ostatecznie kupil auto po malym dzwonie(przytarty bok i
    przedni
    blotnik+lampy itp.) ale auto nie popowodziowe :-(
    > Pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-05-27 08:20:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    Lukasz wrote:

> [...]
    > ok. 30kpln, ale jak znajdę coś naprawdę interesującego to i ze 40kpln. W
    > grę wchodzą pewnie Fabie, może Octavie, jakieś Focusy, Berlingo i inne

    To nie lepiej nowego Logana MCV sobie kupić niż jakieś styrane bagażówki
    z kręconym licznikiem?

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 4. Data: 2010-05-27 08:31:54
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Przymierzam się do zakupu auta, rocznik min. 2005, pierwszy właściciel.
    > Chętnie z kratką ale ze względu na przebieg raczej odpadają - te od
    > pierwszego właściciela robią min. 50kkm rocznie,

    no ciekawe rzeczy wypisujesz.
    zamiast wróżyć i pisać głupoty weź ksiązkę serwisową czy poproś kopie faktur
    i sprawdź po prostu sam lub w ASO. takie samochody każdy robi w ASO więc jak
    się trafi jakiś podejrzany odrzucaj na "dzieńdobry"
    a jak już ktos sprzedaje roczną "ciężarówkę" to na pewno nie ze względu na
    przebieg :)
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2010-05-27 09:04:43
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Lukasz pisze:
> [...]
    > a gdzieśtam siedzi oryginalny przebieg.
    > Czy rozglądać się za jeszcze innym autem?

    Jeśli kupisz fiata to np w ASO podłączą pod examiner i będziesz wiedział
    czy przebieg jest realny. (uwaga nigdy nie będzie taki sam jak w
    liczniku, trochę się będzie różnić) Niestety wątpię aby udało Ci się
    nabyć auto z 2005 roku z przebiegiem mniejszym niż 200tyś i to na
    dodatek diesla. Mam nadzieje, że jednak Ci się uda. Pamiętaj zero emocji
    przy zakupie to zły doradca :) coś niestety kurde o tym wiem :)

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-05-27 09:06:04
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > To nie lepiej nowego Logana MCV sobie kupić niż jakieś styrane
    bagażówki
    > z kręconym licznikiem?

    dokładnie, auto pojemne, proste konstrukcyjnie w sam raz na auto
    użytkowe i na wyjazdy na wakacje z rodziną, tylko to wnętrze takie
    wyciosane z kamienia :(

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-05-27 09:10:12
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    krzysiek82 wrote:

> [...]
    > na dodatek diesla. Mam nadzieje, że jednak Ci się uda. Pamiętaj zero
    > emocji przy zakupie to zły doradca :) coś niestety kurde o tym wiem :)

    Tak z innej beczki. Swojego Mondziaka "ciężarowego" będę sprzedawał za 3 lata.
    Będzie miał wtedy przebieg 100-120 tysięcy km (4 letnie auto). Zakładając, że za
    nowy zapalciłem 125.000 (rabat ze 140.000 cennikowego), ile po 4 latach takie
    auto będzie warte? Dostanę za niego choć 60 tysięcy czy nie ma szans? Benzyna
    chyba jest mało popularna teraz prawda?

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 8. Data: 2010-05-27 09:13:25
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    krzysiek82 wrote:
    > bagażówki
    >>

    > dokładnie, auto pojemne, proste konstrukcyjnie w sam raz na auto
    > użytkowe i na wyjazdy na wakacje z rodziną, tylko to wnętrze takie
    > wyciosane z kamienia :(

    Ale nowe! a tego nie zastapi nic używanego :)

  • 9. Data: 2010-05-27 09:14:25
    Temat: Re: gdzie sprawdzic oryginalnosc przebiegu?
    Od: BearBag <c...@g...com>

> [...]
    > auto będzie warte? Dostanę za niego choć 60 tysięcy czy nie ma szans? Benzyna

    nic prostrzego, wejdz na otomoto czy tam motoallegro i bedziesz
    widział ile kosztuje twoje auto w tym wieku i obniż cene o 10% na
    upływ czasu i negocjacje z kupującym.

  • 10. Data: 2010-05-27 09:21:45
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Katanka pisze:
    > Ale nowe! a tego nie zastapi nic używanego :)

    to prawda, ale czar pryska po kilku miesiącach i a w portfelu nadal
    pusto po dokonaniu zakupu nowego auta :)

    --
    krzysiek82