  • Data: 2010-08-04 14:24:50
    Temat: [wawa] Rocznica śmierci Griszy - pub 2oo sobota
    Od: Mika <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    Poproszono mnie żebym przekazała co niniejszym czynie.

    W najbliższa sobotę 07.08.2010 pod pubem 2oo na ul. Tunelowej 2
    odbędzie się spotkanie wspominkowe w 1 rocznicę odkiedy nie ma już z
    nami ojca założyciela pabu i naszego przyjaciele/kolegi.
    Ma być ognisko, tyle wiem. Reszta podejrzewam ze we własnym zakresie
    oraz w możliwościach jakimi dysponuje pub.
    Łucja prosiła o przekazanie tej informacji do wszystkich osób które
    mogą być zainteresowane spotkaniem i powspominaniem Griszy jakim był.

    pozdrawiam

    Mika
    z mietłą