  • 1. Data: 2015-11-18 18:47:38
    Temat: warszawscy radykałowie po/eu sukces
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    stałem sobie na przystanku, ulicą jechał wóz strażacki, a właściwie stał
    na placu zawiszy bo tyle było samochodów...
    tak stałem i się gapiłem...
    jebany powski pojeb z tego wozu włączył klakson i jak przez te 10 minut
    stałem, to ten jebany powski pojeb trąbił cały czas klaksonem...
    wiadomo sukces po/eu musiał
    ale nie o tym,
    czy w takiej sytuacji samochody stojące przed wozem strażackim mają
    prawo czy nie mają prawa wjechać na rondo mimo iż mają czerwone światło?
    jak by zareagowała policja?
    a co by się stało, gdyby ktoś kompetentny wjechał na rondo, a z boku
    przykurwił mu jakiś radykalny powski pojeb bo mu się śpieszyło...
    jak wygląda sprawa od strony formalnej?

  • 2. Data: 2015-11-18 20:48:26
    Temat: Re: warszawscy radykałowie po/eu sukces
    Od: "antypis" <a...@a...org>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:n2idju$lf7$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > a co by się stało, gdyby ktoś kompetentny wjechał na rondo, a z boku
    > przykurwił mu jakiś radykalny powski pojeb bo mu się śpieszyło...

    Pomyślałem podobnie: co za pojebany ciul pisowski trąbi i trąbi i nie chce
    przestać.
    Po jakimś czasie jak wróciłem do domu przyszła mi taka refleksja: to musiał
    być rzaczywiście piowski ciul bo trąbił i trąbił jak opentany...
    Ale z drugiej strony niezłe mają te wozy, wypasione nóweczki.

  • 3. Data: 2015-11-18 21:31:28
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    nie karmić TROLA!

  • 4. Data: 2015-11-18 22:46:23
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-11-18 o 21:31, Artur Miller pisze:

    > nie karmić TROLA!

    Każdego dnia, oprócz długu publicznego, rośnie mój kill file.