  • 1. Data: 2021-10-27 22:53:44
    Temat: użycie IO-Link w konstrukcji jednostkowej - da się?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    Urządzonko jednostkowe (no, 3 sztuki) współpracujące z PLC.
    Zamiast 24 wejść i 8 wyjść czyli 32 drutów pomyślałem, czemu nie przez
    IO-Link. Przecież otwarta architektura, coraz więcej prostych czujników
    działa po IO-Link...
    Szukam po necie, kostki są, EV board są ale softu nie ma bo ta otwarta
    jest jednak zamknięta... dla wybranych tylko.

    Ktoś coś próbował? Może są gotowe mostki IO-Link <-> DIO?
    A może Profinet?

    Myślę jeszcze, czy nie kupić jakiejś gotowej wyspy DIO z IO-Link, wyrwać
    z niej kostki i przeszczepić do swojego projektu :/

    zdrówko

    --
    Irokez