  • 1. Data: 2010-07-07 08:58:51
    Temat: Fire Fox nie chce mi nagle zapamiętywać haseł
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    Mam (legal) XPsp3 i i FF 3.6.6.

    Nagle nie chce mi zapamiętywać haseł, mimo ustawionej opcji "pamietaj hasła do
    witryn". Skasowałem wszyskie hasła i nie pomogło, a
    właściwie to czasami pamięta mi je a czasami nie i nie wiem od czego to zależy.
    Czasami wyświetla u góry przy logowaniu z nowym
    hasłem specjalną belkę z napisami " zapamiętaj, nie teraz itd". Teraz ta belka się mi
    nie pokazuje :(

    Jeszcze 1 problem: jak loguję się do paru stron w tej samej domenie tj np.
    www.aaa.com/s1 i www.aaa.com/s2 z różnymi hasłami ale tym
    samym userem, to zapamiętuje mi tylko 1 hasło i się muszę zdecydować, na którą stronę
    chcę zapamiętać hasło (jak zapamiętam inne na
    tego samego usera to mi poprzednie hasło zamazuje)

    Arek

  • 2. Data: 2010-07-07 09:11:29
    Temat: (uzupełnienie) Fire Fox nie chce mi nagle zapamiętywać haseł
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    hasła już zapamiętuje bo miałem wyjątek. Ale dla 2 witryn:

    www.aaa.com/s1 i www.aaa.com/s2

    w menadżerze haseł jest potem widoczne tylko www.aaa.com bez tego co po / i dlatego
    hasła mi zamazuje. Jak to zmienić ? I
    chciałoby się też w konfiguracji FF móc wejść do menadżera haseł i tam coś ręcznie
    pozmieniać ???

    Arek

  • 3. Data: 2010-07-07 09:14:09
    Temat: Re: Fire Fox nie chce mi nagle zapamiętywać haseł
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    NTG -> alt.pl.mozilla

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 4. Data: 2010-07-07 14:23:42
    Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to>

    Użytkownik "A r t i e" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nagle nie chce mi zapamiętywać haseł, mimo ustawionej opcji "pamietaj
    > hasła do witryn". Skasowałem wszyskie hasła i nie pomogło, a właściwie

    To jest problem, gdy loguję się do GMail i nie zaznaczę opcji "zapamiętaj
    mnie" to Firefox nie zapamiętuje haseł mimo ze potem mogę sie logować i
    zaznaczać tę opcję. Może warto zainstalować dodatek np. LastPass.

  • 5. Data: 2010-07-07 20:44:28
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał w wiadomości
> [...]
    Firefox nie zapamiętuje haseł mimo ze potem
    > mogę sie logować i zaznaczać tę opcję. Może warto zainstalować dodatek np.

    Mam taki problem:

    dla 2 witryn:

    www.aaa.com/s1 i www.aaa.com/s2

    w menadżerze haseł jest potem widoczne tylko www.aaa.com bez tego co po / i potem
    hasła mi zamazuje. Jak to zmienić ? I
    chciałoby się też w konfiguracji FF móc wejść do menadżera haseł i tam coś ręcznie
    pozmieniać np. witrynę i hasło ???

    Arek

  • 6. Data: 2010-07-08 05:42:52
    Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to>

    > Mam taki problem:
    > dla 2 witryn:
    > www.aaa.com/s1 i www.aaa.com/s2
    > w menadżerze haseł jest potem widoczne tylko www.aaa.com bez tego co
    > po / i potem hasła mi zamazuje. Jak to zmienić ? I chciałoby się też w
    > konfiguracji FF móc wejść do menadżera haseł i tam coś ręcznie pozmieniać
    > np. witrynę i hasło ???

    Miałem problem z Google, pisałem o tym do Bugzilii ale nie chcą uznać błędu,
    piszą że to po stronie Google a ja bym chciał aby a menadżerze haseł można
    było nowe dodać a nie tylko usuwać. Zainstalowałem dlateog dodatek LastPass.

  • 7. Data: 2010-07-08 09:28:50
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

> [...]
    że to po stronie Google a ja bym chciał aby a
    > menadżerze haseł można było nowe dodać a nie tylko usuwać. Zainstalowałem dlateog

    No jednym słowem mamy 20 lat kompów osobistych, procesory 12-wątkowe, 16giga ramu, 3
    terowe twardziele

    i do dziś podstawowe oprogramowanie, na którym każdy spędza dziennie średnio min.
    kilkadziesiąt minut, jest mocno niedopracowane
    !!!!! Także coś tu w tym przemyśle wyraźnie nie gra, bo główne programy nie mogą być
    fuszerką a jednak są, zresztą uciekłem do FF z
    opery bo tam to dopiero było błędów.

    Arek