    From: "bagno" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: usuniecie kalafonii
    Date: Sat, 20 Mar 2010 19:02:49 +0100

    Witam

    Wiem, że takim pytań było troche ale próbuje różnych metod i już nie wiem co
    zrobić.

    Myje to dziadostwo wszelkimi dostepnymi srodkami i płytka wygląda coraz
    gorzej.

    Nie dość, że się lepi to jest matowa i niestetyczna. Po którymś kolejnym
    środku zrobił
    się jakiś dziwny nalot.

    Czy da sie tego skutecznie pozbyć ? Soldermaska zrobiła się brudna jakby to
    leżało
    pół roku na dnie jakiegoś jeziora.

    Czytałem jeszcze, że można benzyną. Akurat nie mam pod ręką więc nie
    probowałem.

    Jest szansa, że to się zmyje ?