  • 161. Data: 2010-03-10 14:58:16
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    kamil pisze:

    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Myslisz, ze ubezpieczyciela najbardziej bola jakies pogiete samochody za
    > kilkadziesiat tysiecy? Obawiam sie, ze patrzysz na czubek wlasnego nosa
    > i zapominasz o kosztach leczenia, rehabilitacji, odszkodowan i rentach
    > liczonych w milionach.

    I uważasz, że takie szkody stanowią większość przypadków?

    --
    Liwiusz

  • 162. Data: 2010-03-10 15:27:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > MYŚLEĆ! ;)

    to juz bylo ;)

  • 163. Data: 2010-03-10 15:31:42
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Może jako jedyny potrafię myśleć? Czy możesz jakoś uzasadnić tezę, że
    > teraz, bez regresu mogę ubezpieczyć pojazd za 500zł, a gdyby
    > ubezpieczyciel miał do mnie regres, to brałby większą składkę?

    bo teraz za te 500 ubezpieczy sie np 10000 osob
    jak wprowadza twoje postulaty to za te 500 ubezpieczy sie np 5000 pozostale
    ubezpieczy sie za 50, to tyle bedzie z regresem, wiec juz strata, bo ilosc
    wypadkow taka sama, regres bedzie, a i owszem, pytanie tylko z ilu osob, i w
    jakim czasie uda sie tego regresu dokonac, dodatkowe koszty prawnicze,
    odzyskiwanie lub nie itd, jakos jestem dziwnie spokojny, ze albo te z
    regresem nie beda tak atrakcyjne cenowo, albo skladki bez regresu pojda w
    gore

  • 164. Data: 2010-03-10 15:35:08
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Załóż firmę ubezpieczeniową i wprowadź te "bardzo tanie" OC.
    > Zobaczymy, ile pociągniesz, zanim ciebie zlicytują do ostatniej
    > koszuli ;->

    Ale w czym problem? O te bardzo rzadkie przypadki bardzo wysokich
    odszkodowań gdzie ściągnięcie będzie trudne? pójdzie z tego co płacą
    inni kupujący tanie OC.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 165. Data: 2010-03-10 15:40:00
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 10-03-2010 14:57, Liwiusz pisze:

    > Może jako jedyny potrafię myśleć?

    Jedno zdanie, a ile mówi o człowieku.
    I do tego same paskudne rzecz.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 166. Data: 2010-03-10 15:42:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

> [...]
    > dodatkowe koszty prawnicze, odzyskiwanie lub nie itd, jakos jestem
    > dziwnie spokojny, ze albo te z regresem nie beda tak atrakcyjne cenowo,

    Wymyślając sobie stawki z sufitu też mogę udowodnić wszystko.

    --
    Liwiusz

  • 167. Data: 2010-03-10 15:49:11
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    .

    > ale tak to działa w innych dziedzinach i nic nie poradzisz, chociaż się
    > zgadzam z Tobą. No bo tak samo jak z pełnoletnością, czym się różni
    > 17latek który ma jutro urodziny 18te od 18latka który je miał tydzień
    > temu?

    Wiec skoro nikt nie kwestionuje takiego podzialu, dlaczego kwestionowany
    jest podzial "X kradna czesciej od Y, a autami szybkimi czesciej sie
    rozbijaja"?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 168. Data: 2010-03-10 15:50:38
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > ciekawe jak?
    > Stoi sobie koleś i pali gumę na pustym placu. Chyba że uznasz jako
    > szkodliwe wdychanie dymu ;-)

    Szansa, ze ten sam koles po trzech piwach bedzie robil nawroty na recznym
    przy publicznosci spod dyskoteki, jest znacznie wieksza od szansy ze zrobi
    to matka usypiajaca w tym czasie dziecko, ktora kupila sobie Espace'a.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 169. Data: 2010-03-10 15:51:59
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > To Ty nie potrafisz zrozumieć, że ktoś może kupić autko, które jest
    > szybkie, ma duży silnik, nie koniecznie po to żeby zapierdalać przez te
    > wioski. Zrozum w końcu, dla niektórych takie autka to hobby, spełnienie
    > marzeń a nie tylko szpanowóz do wyrywania lasek spod wiejskiego klubu.
    > Proponuję zdjąć klapki z oczu. Nie mówię o bmkach, kalibrach czy innyc
    > tego typu śmieciach. Ktoś kto kupuje np. Transama z 6.6L pod maską z 7x
    > roku nie będzie zapierdalał (jak to ładnie ująłeś) ile fabryka dała
    > wszędzie i zawsze. No ale Ty tego nie pojmiesz...

    A ty w koncu zrozum, zakuta palo, ze to czy "ktos" sobie cos robi nie
    obchodzi analitykow firm ubezpieczeniowych, tak samo jak nie obchodzi ich ze
    jeden 18-latek jezdzi super bezpiecznie, a inny 50-latek mniej.

    Mowimy tutaj caly czas o potencjalnym zagrozeniu, nie mam juz sil tlumaczyc
    jak idiocie dlaczego 2+2=4, wiec pozwole sobie zakonczyc ten watek.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 170. Data: 2010-03-10 15:53:45
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > I uważasz, że takie szkody stanowią większość przypadków?

    Nie wiem A na jakiej podstawie Ty uwazasz, ze system wyopracowywany na calym
    swiecie przez ostatnie pol wieku myli sie, a Ty masz racje bez
    przedstawienia chocby jednego wzoru na podstawie ktorego to obliczyles?

    Pozdrawiam
    Kamil