    From: Michał Pysz <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: ubezpieczenie
    Date: Fri, 25 Jan 2013 11:20:57 +0100

    Mam pytanie o poradę jak najdogodniej (dla mnie) przepisać ubezpieczenie.
    Zakupiłem motocykl z ubezpieczeniem (poprzedni właściciel przedłużył
    kilka dni przed sprzedażą).
    Mija rok od kupna więc muszę opłacić kontynuację.

    Zdaje się, że poprzedni właściciel miał dość atrakcyjną ofertę, czy
    możliwa jest zmiana osoby opłacającej ubezpieczenie bez zmiany oferty?
    Ubezpieczyciel to Link 4.

    Zapewne tak się nie da ale spytać warto.
    Dla mnie propozycje maja sporo gorszą, nigdy dotąd nie ubezpieczałem
    żadnego pojazdu samodzielnie.

    mp.