  • 1. Data: 2011-09-27 14:13:09
    Temat: uP z CAN
    Od: tomi <z...@g...pl>

    Do nowego projektu poszukuje uP z wbudowanym kontrolerem CAN, cena gra
    tu decydującą rolę.
    Najtańsze jakie znalazłem, cena ok. 17zł brutto to:
    STM32F103C6T6A
    ATMEGA32M1-AU

    PIC18F2480 ceni się 27zł.

    Znajdę coś tańszego ?

  • 2. Data: 2011-09-27 14:27:16
    Temat: Re: uP z CAN
    Od: Mateusz Klatecki <m...@k...net>

    LPC11Cxx cena ok 2.5$

  • 3. Data: 2011-09-27 14:32:59
    Od: Mateusz Klatecki <m...@k...net>

    LPC11C1x za około $2.5
    LPC11C2x z wbudowanym transceiverem za $2.75 - $3.25

  • 4. Data: 2011-09-27 14:47:15
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2011-09-27 16:13, tomi pisze:

> [...]
    > tu decydującą rolę.
    > Najtańsze jakie znalazłem, cena ok. 17zł brutto to:

    http://www.kamami.pl/index.php?ukey=product&productI
    D=93177

  • 5. Data: 2011-09-27 15:09:47
    Od: tomi <z...@g...pl>

    Mateusz Klatecki wrote:
    > LPC11C1x za około $2.5
    > LPC11C2x z wbudowanym transceiverem za $2.75 - $3.25

    O ładne ;)
    Kupię je gdzieś w Polsce ?

  • 6. Data: 2011-09-27 15:13:05
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 27.09.2011 16:13, tomi pisze:
    > Do nowego projektu poszukuje uP z wbudowanym kontrolerem CAN, cena gra
    > tu decydującą rolę.

    A co chcesz zrobić?? Jedną sztukę? Czy to będzie seryjna produkcja?? Tak
    czy siak, polecam nie przesadzać z ceną... Czasem warto dołożyć te 10zł
    i mieć spokój później. W przypadku seryjnej produkcji i tak robisz
    prototyp, to zrób go na większym procku, który ma "mniejsze"
    odpowiedniki, później ewentualnie będziesz używał tych "mniejszych".

    > Najtańsze jakie znalazłem, cena ok. 17zł brutto to:
    > STM32F103C6T6A
    > ATMEGA32M1-AU

    No ja bym brał STMa, bo cena ta sama, a możliwości dużo większe ;)...
    Ale jeśli znasz AVRy, a nie znasz STMów, to może lepiej AVRy... Nikt Ci
    nie wyda jednoznacznej opinii

    > Znajdę coś tańszego ?

    Ja nie znam ;)...

    Konop

  • 7. Data: 2011-09-27 17:42:40
    Od: Mateusz Klatecki <*@klatecki.net>

    Ja kupuję w Future Electronics (niestety trzeba kupić całą tackę, ale z samplami od
    NXP też nigdy nie było problemów)

  • 8. Data: 2011-09-27 19:13:19
    Od: tomi <z...@g...pl>

    Mateusz Klatecki wrote:
    > Ja kupuję w Future Electronics (niestety trzeba kupić całą tackę, ale z samplami od
    NXP też nigdy nie było problemów)

    możesz odsprzedać 10 sztuk na testy ?
    niestety, na stronie NXP pisze( i to dużymi literami):
    "THIS SERVICE IS ONLY OPEN TO CUSTOMERS WHO HAVE DIRECT PURCHASING
    AGREEMENTS WITH NXP"

  • 9. Data: 2011-09-27 19:22:22
    Od: tomi <z...@g...pl>

    Konop wrote:

> [...]
    > prototyp, to zrób go na większym procku, który ma "mniejsze"
    > odpowiedniki, później ewentualnie będziesz używał tych "mniejszych".

    To prototypy i jeszcze nie wiadomo, czy wejdą do większej produkcji.
    W sumie racja, można okroić prototyp. STMy znam, LCP11Cxx cenowo wygląda
    ciekawie, kod między nimi można przenieść z drobnymi zmianami, dalej
    szukać już nie muszę.

  • 10. Data: 2011-09-27 19:22:30
    Od: Mateusz Klatecki <m...@k...net>

    W dniu 2011-09-27 21:13, tomi pisze:

    > możesz odsprzedać 10 sztuk na testy ?
    > niestety, na stronie NXP pisze( i to dużymi literami):
    > "THIS SERVICE IS ONLY OPEN TO CUSTOMERS WHO HAVE DIRECT PURCHASING
    > AGREEMENTS WITH NXP"

    Niestety na stanie mam tylko lpc11xx ale bez CANa. Do testów możesz
    zamówić np z farnela lub z kamami ale trzeba duuużo przepłacić.
    Możesz też spróbować napisać do Future Electronics o kilka sampli.