    From: platformowe głupki <N...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: [tv] wspomnień czar
    Date: Mon, 16 Nov 2015 17:48:21 +0100

    u schyłku tv analogowej philips miał opracowane różne genialne scalaki
    do obsługi strumienia video... czy Ktoś mógłby podać, gdybym chciał
    sobie zrobić genlocka, to jakich scalaków użyć? interesują mnie takie
    all-in-one, z elementmi dostępnymi jeszcze w sklepach...

    czyli jak rozkodować i jak zakodować strumień video poprzez na przykład
    RGB...

    ogólnie chcę zrobić genlocka na procku, jak się do tego zabrać?