  • 1. Data: 2014-09-08 22:46:40
    Temat: tuBiedronka - alternatywa
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    No więc zakupiłem tego myTab-a z Biedronki. W środku był starter tuBiedronka
    z obietnicą uzyskania przez rok niezmierzonych gigabajtów transferu. Po
    tygodniowym użeraniu się z uruchomieniem tego "bonusu" [*], zacząłem
    rozglądać się za jakąś alternatywą. Aero2 może być tylko jako ostateczna
    ostateczność, najchętniej wziąłbym coś z Play z uwagi na łatwość podpięcia
    się do konta i zarządzania tym interesem, zwłaszcza możliwość doładowywania
    z posiadanych abonamentów. Play Online to jakaś porażka finansowa (albo ja
    nie umiem czytać), wymyśliłem więc sobie, że naciągnę ich na darmowy
    starter, zmigruję do RWK i w razie potrzeby będę się doładowywał za 10 PLN i
    kupował pakiet 1 GB (tyle na miesiąc powinno styknąć) za 9 PLN. Jakieś inne
    sugestie? Może być i u innego operatora, byle nie trzeba było wykonywać
    alpejskich kombinacji z pakietami i z obłędem w oczach pilnować jakichś
    terminów, coby konto nie wygasło. Albowiem raczej nie przewiduję ciągłego
    używania tego urządzenia i potrzeby regularnego doładowywania.

    JoteR

    [*] - bliźniaczą "promocję" opisał Jakub Danecki w listopadzie ub. roku na
    jdtech. Faktycznie, trochę drogo jak na "rok internetu za darmo" ;->

  • 2. Data: 2014-09-09 10:15:56
    Temat: Re: tuBiedronka - alternatywa
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 8 Sep 2014 22:46:40 +0200, "JoteR" <u...@i...eu> wrote:

> [...]
    >terminów, coby konto nie wygasło. Albowiem raczej nie przewiduję ciągłego
    >używania tego urządzenia i potrzeby regularnego doładowywania.
    Zużyjesz cały 1 GB miesięcznie? Jeśli nie to może tanie wyjdzie Orange
    Free na Allegro po ~50 zł za 6 GB ważne rok.

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2014-09-09 23:28:44
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "WAM" napisał:

    > Zużyjesz cały 1 GB miesięcznie?

    Nie mam zielonego pojęcia. Przypuszczam, że wątpię, tyle mniej więcej
    zużywałem przy okazjonalnym tetheringu, gdy wieczorami hotelowe routery
    ledwo zipały od ściąganych pornosów.

    > Jeśli nie to może tanie wyjdzie Orange Free na Allegro po ~50 zł za 6 GB
    > ważne rok.

    O, myślałem że to już się skończyło. Dzięki.

    JoteR