  • 1. Data: 2010-11-02 19:21:39
    Temat: trochę długie
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Od: "lublex" <l...@o...pl>
    Temat: Re: Symptom Swiateczego Kierowcy
    Data: 2 listopada 2010 18:44

    >Jak to skąd? Wyszkoliłeś i masz.
    No to pięknie, pieknie...
    To ja opiszę przykładową sytuację z jaką stykam się ciągle.
    Opisz zupełnie za darmo, więc można czytać śmiało.
    Trzy pasy w jednym kierunku, za jakieś 400 m skrzyżowanie. Na nim:
    - pas lewy tylko w lewo, tłoczno, bo popularny skręt;
    - pas śroskowy tylko prosto, doś luźno;
    - pas prawy prosto i w prawo, ciasno, bo zaraz za nim przejście mające
    zielone w tym samym momencie, co pas, więc wstarczy jeden pacan co życzy
    sobie w prawo i piesi blokują jego, a on cały pas i ogon gotowy.
    Jadę prosto środkowym. Ale widzę w lusterku (lewym lub prawym) gnającego
    debila. Po co, gna? Przecież i tak jest czerwone - widać z daleka, można
    spokojnie dojechać, jak człowiek.
    Otóż on gna po to, aby zdołać mnie wyprzedzić, zajechać mi drogę, zahamować
    ostro i stać na czerwonym tuż przede mną. I ja to czuję przez blachę, bo
    kierunkowskazów zwykle nie używa. 5 m debil zyskał. Zatem nie ja go
    nauczyłem, tylko on debilem był już przedtem.
    Dlatego ja mu się nie daję objechać, kontroluję sytuację i zostawiam go na
    bocznym pasie prawym lub lewym, zależy którym szarżował, ale z długą
    kolejką. Widzę czasem potem w lusterku jak chce wrócić i stoi żałośnie z
    wrzuconym kierunkiem, bo inni też go nie wpuszczają widząc co robił.
    Chamstwu należy przeciwstawiać się siłom i godnościom osobistom.

    --
    Jotte