  • Data: 2004-02-23 00:27:27
    Temat: traceroute z tpnetu, netii etc.
    Od: w...@m...serwer.chwilowo.pacany.jedne (eik wek) szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    czy istnieja strony w tpnet, lub netii (tudziez na serwerach ich klientów)
    z których mozna wykonac traceroute na wskazany IP?
    w GTS jest taka mozliwosc przez strone http://visualroute.ipartners.pl

    ale akurat routing do mnie (pol34) z GTSm czy Atman mnie niezbyt interesuje,
    bo... wiem, ze na pewno bedzie OK... :)

    bardziej by mi zalezalo na dostepnych podobnych narzedziach którymi moge
    zbadac sciezke tpnet->pol34 albo inetia->pol34 - bowiem te firmy - a zwlaszcza
    tpnet, lubia zaskakiwac i robic przykre niespodzianki.
    ilekroc chce wiedziec, jaka na dany dzien dziwna sciezke dla pakietow do mnie
    wybrala tepsa, musze szukac np. na ircu obcych ludzi z tepsy i prosic ich
    o przysluge pt. 'zrób traceroute do mnie', bo tak sie sklada, ze wiekszosc
    znajomych omija uslugi typu neo/sdi z daleka, a przeciez nie bede prosil
    o wykonanie tracerouta wlasnych klientów ;) (z których z kolei masa to
    wlasnie uzytkownicy neo/sdi)