  • 11. Data: 2016-01-15 20:14:34
    Temat: Re: tomograf
    Od: t...@p...onet.pl

    W dniu piątek, 15 stycznia 2016 12:05:00 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > Wspomnisz moje słowa i za jakiś czas napiszesz, że wszystko jest ok. :-)
    >
    > Robert

    Oby się Twoje słowa sprawdziły

  • 12. Data: 2016-01-15 21:57:38
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 15.01.2016 o 13:00, nadir pisze:

    > Biorą pod uwagę opcję brak jakiegokolwiek komputera i pierwszy lepszy
    > laptop, to i tak w tym wypadku jest skok jakościowy o 100%.
    >
    > A poza tym, to w ilu gabinetach lekarskich, prywatnych i nie tylko
    > widziałeś dedykowane monitory?
    > W pracowaniach radiologicznych, to i owszem widuje, ale w zwykłych
    > gabinetach, to zapomnij. Jak to publiczny szpital, to na ogół brak
    > pieniędzy, jak prywatny gabinet, to często gęsto najważniejszy jest
    > laptop z ogryzkiem.

    A lekarz i tak powie, aby mu dać opis badania, a nie płytę :P

  • 13. Data: 2016-01-15 22:15:42
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...com>

    W dniu 2016-01-15 o 08:33, t...@p...onet.pl pisze:
    > córce zostały zrobione 2 prześwietlenia klatki piersiowej tomografem. Mam
    następujące pytania:
    > 1/ czy ja mogę na domowym PC obejrzeć te prześwietlenia?
    > 2/ jeżeli tak to jakim programem mam się posłużyć i ew skąd go wziąć / ściągnąć/?
    > Będę wdzięczny za pomoc , sprawa jest dla mnie b. ważna
    > Pozdrawiam

    Wszystkie zdjęcia z tomografów, filmy z koronoskopii i prześwietlenia
    powinny ruszyć bez dedykowanych programów. "Powinny"...

    LP

  • 14. Data: 2016-01-16 10:10:07
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-15 o 21:57, BQB pisze:
    > A lekarz i tak powie, aby mu dać opis badania, a nie płytę :P
    Dokładnie :-) Zdjęcie obejrzał chyba tylko po to, żeby sprawdzić, czy
    opis się z grubsza zgadza :-D

    Maciek

  • 15. Data: 2016-01-16 10:11:28
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-15 o 12:12, Przemysław Ryk pisze:
    > Taaa. A laptop na pewno ma matrycę pozwalającą poprawnie wyświetlić pliki
    > zapisane zgodnie ze standardem DICOM part 14...
    Pokaż mi gabinet lekarski w państwowym szpitalu, wyposażony we właściwy
    sprzęt.

    Maciek

  • 16. Data: 2016-01-16 13:55:27
    Od: "PawelS cbrbob(at)wbcd(dot)pl" <f...@e...org>

    nadir pisze:

> [...]
    > laptop, to i tak w tym wypadku jest skok jakościowy o 100%.
    >
    > A poza tym, to w ilu gabinetach lekarskich, prywatnych i nie tylko

    To zależy na jakiego lekarza trafisz.
    Ja trafiłem na ... Laryngologa,
    który od razu mnie uprzedził,
    że mogę dostać wyniki na płycie CD,
    poprosił jednak by przynieść wyniki na kliszy
    (co jest dodatkowo płatne, CD dostałem za darmo).
    Wyniki prześwietlenia są w formacie DICOM,
    oraz w postaci plików w formacie JPEG.

  • 17. Data: 2016-01-16 21:26:08
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 15 Jan 2016 13:00:54 +0100, nadir napisał(a):

> [...]

    > gabinetach, to zapomnij. Jak to publiczny szpital, to na ogół brak
    > pieniędzy, jak prywatny gabinet, to często gęsto najważniejszy jest

    W paru widziałem, ale ja pracowałem w firmie, które takie rozwiązania
    dostarczała. I były osobno monitory dla lekarzy diagnostyków (koszmarne
    pieniądze, ale jakie to miało odwzorowanie szarości, to ja pierdykam), jak
    również monitory podglądowe - ale również kalibrowane do DICOM.

    [ Foreman: If we don't stop the nerve deterioration quickly, he'll be ]
    [ paralyzed for life. House: Well, luckily, at this rate that should only ]
    [ last about a week. ("House M.D. 1x13 Cursed") ]

  • 18. Data: 2016-01-16 21:36:08
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 16 Jan 2016 10:11:28 +0100, Maciek napisał(a):

    > Pokaż mi gabinet lekarski w państwowym szpitalu, wyposażony we właściwy
    > sprzęt.

    Teraz nie jestem w stanie - od kilku lat nie pracuję już w firmie, która
    takie rozwiązania dostarczała.

    [ Facet chcący zaciągnąć dziewczynę do łóżka jest gotów na każdą podłość, ]
    [ byleby osiągnąć cel. Przebić go może tylko kobieta chcąca zaciągnąć ]
    [ faceta przed ołtarz. (Peppone, JoeMonster) ]

  • 19. Data: 2016-01-16 21:57:33
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Właśnie państwowe szpitale wyposaża się we właściwy sprzęt, żeby można na nim było
    robić prywatne fuchy.
    A Dicom to żadna specjalna filozofia, bardziej rodzaj natywnego trybu, w którym wiele
    parametrów ustawionych jest na maksa.

    -----