  • 21. Data: 2018-09-24 17:28:34
    Temat: Re: to jest szuka: na Urmeta nasłać Kruka
    Od: Adi <a...@g...pl>

    W dniu 23.09.2018 o 21:54, HF5BS pisze:

> [...]
    > przecież od swego zarania Plus. I która nieco psim swędem bardziej tu ma
    > miejsce, niż na *.gsm...
    > Podobnie jest z przekierowaniami - nomad <=> komórka (Przy okazji: jeśli
    > czyta mnie ktoś ze Sferii, to powiem - uważajcie, bo nie będę tolerować
    > zrywania połaczeń za przekroczenie strefy na nomadzie, jeśli całe
    > przemieszczenie telefonu nastąpiło ze stołu, do ucha, razem ok. 50 cm;
    > ale jestem, bo abo płacę 6.90 za roczną lojalkę [koszt zrywki rzędu 150
    > PLN] i mam 60 minut, nigdzie nie mam tak tanio, za to co dostaję).

    arte
    > http://www.plus.pl/uslugi/krotkie-kody-w-plusie-mix
    > Wprawdzie nie ma na stronce na zwykłego Plusa, ale spróbuj, może
    > zadziała...
    > (czyli jest inny kod, niż na zwykłe przekierowania)

    To jest telefon służbowy na abonament. Kody na kartę nie działają.
    W aplikacji Plus online nie ma opcji poczty głosowej.
    Kody 002, 61, 62, 67 oraz sms pod nr 2601 nic nie dają.
    Dlatego miałem włączone przekierowanie na zapowiedź słowną -
    przepraszam, jeśli możesz zadzwoń później.
    Nie używałem i nie używam poczty głosowej bo i tak nikt się nie nagrywa
    lub robi to ktoś bardzo sporadycznie.

  • 22. Data: 2018-09-24 20:16:43
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    arte

    > To jest telefon służbowy na abonament. Kody na kartę nie działają.

    To kiszka... Ale może w BOKu coś podpowiedzą? A choćby sprawdzą, czy taka
    operacja jest dla danego numeru możliwa?

    > W aplikacji Plus online nie ma opcji poczty głosowej.

    Ja tu nawet nie zamierzam zaglądać.

> [...]
    > jeśli możesz zadzwoń później.
    > Nie używałem i nie używam poczty głosowej bo i tak nikt się nie nagrywa

    Mimo wszystko, może tu być jakiś, moze tajny?, kod...
    Albo "twardz preselekcja"... znaczy się, jej odpowiednik w tym miejscu,
    włączone i nichuj^Hdego byka...

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 23. Data: 2018-09-24 23:21:45
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2018-09-23 o 11:36, Adi pisze:
> [...]
    > przekierowań w opcjach telefonu daje komunikat operator nie umożliwia
    > wyłączenia przekierowań. Czyli musi być przekierowanie na jakiś numer.

    Czekaj czekaj...

    Czy na pewno masz aktywną pocztę głosową? Bo przekierowanie w Plusie to
    rzeczywiście jest, i - ZTCW - jest niewyłączalne, ale nie jest to
    przekierowanie na pocztę.

    U mnie (numer w Plusie) wygląda to tak:

    *#21# - nieaktywne

    *#61# - aktywne, przekierowanie na nr +48601100545

    *#62# - jak wyżej

    *#67# - nieaktywne

    61 ani 62 nijak nie da się wyłączyć (ale w sumie po co wyłączać - i tak
    poczta głosowa się u mnie nie zgłasza).

    --
    P.

  • 24. Data: 2018-09-25 17:06:10
    Od: Adi <a...@g...pl>

    W dniu 24.09.2018 o 23:21, PiotRek pisze:

> [...]
    >
    > *#62# - jak wyżej
    >
    > *#67# - nieaktywne
    >

    > 61 ani 62 nijak nie da się wyłączyć (ale w sumie po co wyłączać - i tak

    U mnie jest na nr 601 222 222.
    Zgłosiłem to do firmy (tel. służbowy), zobaczymy co zrobią.
    +48601100545 to coś jak "Notka sms" w Play.

  • 25. Data: 2018-11-20 12:56:48
    Temat: Re: to jest szuka: na Urmeta naslac Kruka
    Od: "n" <...@...e>

    Jeszcze niedawno (powiedzmy 2 lata temu) trafiałem w szpitalach, nawet z w miarę
    świeżymi tabliczkami "dla oddziału ... ufundowano przez ..".
    Zmorą tych szpitalnych oddziałowych telefonów były pouszkadzane przewody słuchawki
    (pancerz w żółtkach wyjątkowo rozlatujący się).

    -----
    > Jeśli gdzieś jest jeszcze jakiś aparat, to w skrajnym zaniku, nawet wyszukiwarka na
    stronie Publitela nie zwraca już żadnego wyniku.

  • 26. Data: 2018-11-20 13:00:51
    Od: "n" <...@...e>

    Niestety Sferia rozwiązuje umowy ze skutkiem na 31 grudnia 2018 r.
    Jak wpadniesz na pomysł, gdzie się przenieść z zachowaniem 22xxxxxxx , to daj znać.

    -----

  • 27. Data: 2018-11-20 13:04:59
    Temat: Re: to jest szuka: na Urmeta nas?aae Kruka
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-09-20 o 21:51, HF5BS pisze:

    > Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > już żadnego wyniku. Mapa na stronie (cała Polska) jest pusta nawet po
    > wyłączeniu filtrów, już od ponad roku. Może jeszcze jakiś inny operator

    https://zapodaj.net/625ad4037398a.jpg.html

    Przy jakimś tatrzańskim schronisku w tym roku, nie wiem, czy działa.

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2018-11-20 13:24:10
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 20.11.2018 o 12:56, n pisze:
> [...]
    > Zmorą tych szpitalnych oddziałowych telefonów były pouszkadzane przewody słuchawki
    (pancerz w żółtkach wyjątkowo rozlatujący się).

    Na Okęciu po zwinięciu ostatnich automatów pomarańczy zarząd lotniska
    powiesił własne telefony - darmowe. Koszt abonamentu jest pewnie
    mniejszy niż była strata na obsłudze tych automatów...

    MJ

  • 29. Data: 2018-11-20 20:05:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Na Okęciu po zwinięciu ostatnich automatów pomarańczy zarząd lotniska
    >powiesił własne telefony - darmowe. Koszt abonamentu jest pewnie
    >mniejszy niż była strata na obsłudze tych automatów...

    Zagraniczne rozmowy tez darmowe ?
    Czy starym zwyczajem - wprowadz karte kredytowa ... :-)

    J.

  • 30. Data: 2018-11-20 21:28:05
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

> [...]

    W Meksyku (ciudad) już w latach siedemdziesiątych zrobili darmowe automaty.
    By kradli monet ze środka, niszcząc aparat przy tym.

    > Zagraniczne rozmowy tez darmowe ?
    > Czy starym zwyczajem - wprowadz karte kredytowa ... :-)

    Telefony może i za darmo, ale najbliższy czynny taras widokowy to chyba
    we Wrocławiu.

    --
    Jarek