  • 11. Data: 2011-07-06 17:39:39
    Temat: Re: testy ISDN S-12J Warszawa
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl> napisał w wiadomości
    news:ius8da$tlg$1@opal.futuro.pl...

    > ZTCW poprostu taka usługa nie istnieje w &TP.

    Pewnie nie istnieje, bo ktoś nie umieje...
    Przypomina mi się, jaaak się kobita dziwiła, gdy kończyłem SDI (UPC brałem),
    gdy miałem tegoż SDI na socjalnym. Nie mogła skapować, że miałem wcześniej.
    Stawiam na to, że to ta kategoria "niedasi"...

    --
    127.0.0.1 www.facebook.com
    127.0.0.1 www.twitter.com

  • 12. Data: 2011-07-08 06:18:04
    Od: Wojtek <p...@a...eu>

    On Sun, 03 Jul 2011 20:58:45 +0200, mkonst wrote:
    > A czy TePsa nadal uparcie odmawia ADSL-a po łączu cyfrowym?

    _CHYBA_ można wziąć iDSL na ISDN.

    --
    Wojtek

  • 13. Data: 2011-07-08 22:14:11
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 08.07.2011 08:18, Wojtek wrote:

    > _CHYBA_ można wziąć iDSL na ISDN.

    Ale podobno jest to pod warunkiem, że jesteś firmą i wtedy jest to
    realizowane poprzez pociągnięcie drugiej pary, na której puszczają DSL.
    --
    Olek