eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytermostat - skomplikowany cud techniki?termostat - skomplikowany cud techniki?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "xs" <x...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: termostat - skomplikowany cud techniki?
    Date: Fri, 14 May 2010 20:13:07 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 27
    Message-ID: <hskasj$fo3$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1273867987 16131 172.20.26.233 (14 May 2010 20:13:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 14 May 2010 20:13:07 +0000 (UTC)
    X-User: xsystoff
    X-Forwarded-For: 87.207.242.26
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2280363
    [ ukryj nagłówki ]

    W lutym szukalem sobie autka do KJS`ow, w koncu kupilem malego japonczyka
    z... kartonem przed chlodnica. Wedlug wlasciciela "skurkowaniec strasznie
    dlugo sie zagrzewa". Oczywiscie tego samego dnia wymienilem termostat za cale
    20 zł i... auto rozgrzewalo sie przy ujemnych temperaturach do maksa juz po
    2km jazdy. W maju wzielo mnie na zmiane cywilnego autka. Pierwszy ogladany
    egzemplarz to Passat B5 1.8T. Wlasciciel przyjechal, a na zegarze ledwo 70*C
    mimo kilku km jazdy testowej, oczywiscie wlasciciel but w podlodze zeby
    pokazac jak auto przyspiesza. Na delikatna sugestie o uszkodzonym
    termostacie, wlasciciel odpowiada, ze one tak maja, 70*C podczas jazdy i 90*C
    dopiero jak sie stoi w miejscu. Dalsza dyskusja nie miala sensu wiec
    pojechalem ogladac kolejne auto. Audi A4 1.8T. Nie zgadnicie, znowu na blacie
    70*C i wlasciciel przyznal sie uczciwie ze auto duzo pali jak na tylko 1.8.
    Powiedzialem mu o uszkodzonym termostacie, byl zdziwiony jak sie dowiedzial
    ze to kilkadziesiat zlotych i stwierdzil ze wymieni nastepnego dnia. Ja sie
    nie zdecydowalem na kolejne niedogrzane turbo meczone na zimno. Trzecie autko
    - BMW 3 coupe, tutaj wszystko ok, na blacie dobra temperatura. 4 auto
    ogladane - A4 1.8 n/a, swiezo sprowadzone do PL. Nie zgadniecie jaka temp. na
    zegarach :D Znowu 70*C :D Autko bylo fantastycznie zadbane i mialo prawdziwy
    niski przebieg wiec sie na nie zdecydowalem. Termostat 60zl, rozgrzewa sie
    szybciutko do 90*C i tak juz trzyma :) Czy naprawde termostat to taka czarna
    magia zeby jezdzic na niedogrzanym silniku i jeczec ze spalanie wysokie?
    Normalnie mnie ludzie rozbrajaja swoja niewiedza. Chyba ze trafilem na jakies
    fatum normalnie :) Same ogladane auta to odrebna historia, w koncu
    zardzewiala na spawie podluznica to "przypadlosc passatow" :D

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: