  • 21. Data: 2011-06-29 09:58:39
    Temat: Re: terminator
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Pracowalem kiedys z ethernetem na kablach od arcneta 93 ohm i co ..
    > owszem, potrafily sie dziac cuda, ale generalnie pracowal.

    Połączyłem kiedyś dwużyłowym kablem od lampki nocnej. Działało.

    Jarek

    --
    Trzeba sobie jakoś radzić, powiedział baca zawiązując but dżdżownicą.

  • 22. Data: 2011-06-29 10:19:18
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Wszystko bylo na politechnice. Ci, ktorzy nie mieli okazji studiowac a
    > przejawiaja troche sprytu znajda wszystko w guglu.
    > Jest jeszcze ta trzecia grupa...

    dokładnie, dziś szukając skrakowanej wersji IE natknąłem się na plan
    reformy:
    http://tech.wp.pl/kat,1009785,title,Polscy-uczniowie
    -sa-bezradni-w-sieci,wid,13549797,wiadomosc.html
    w jej kontekście nie rozumiem dlaczego po wpisaniu zapytania "IE cackerd"
    google nie zwróciło mi żadnych wyników... podejrzewam że muszę się leczyć...

    pozdr.
    bywalec trzeciej grupy, z wyboru

  • 23. Data: 2011-06-29 10:20:03
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    "IE cackerd" ach te literówki "IE cracked"

  • 24. Data: 2011-06-29 10:27:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jarosław,

    Wednesday, June 29, 2011, 11:58:39 AM, you wrote:

    > Połączyłem kiedyś dwużyłowym kablem od lampki nocnej. Działało.

    A dlaczego miałoby nie działać? Miałem karty ArcNet z dwoma gniazdami
    - klasycznym BNC a drugie... RJ12. A na samej karcie dwie zworki do
    przełączenia. Rewelacyjnie działało na kabelku telefonicznym
    _płaskim_.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 25. Data: 2011-06-29 13:25:08
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 29.06.2011 12:19, identifikator: 20040501 pisze:
    > w jej kontekście nie rozumiem dlaczego po wpisaniu zapytania "IE
    > cackerd" google nie zwróciło mi żadnych wyników... podejrzewam że muszę
    > się leczyć...
    Uświadomienie sobie choroby to pierwszy krok do wyleczenia...

    > pozdr.
    > bywalec trzeciej grupy, z wyboru
    Czy ty nie jesteś jakąś inkarnacją "profesora kinbote"?

    Michoo

  • 26. Data: 2011-06-29 13:41:45
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    identifikator: 20040501 wrote:

    > o widać człowiek uczony, zatem jaki jest wzór na impedancję kabla 75om?

    Z = 75 ohm. To było proste.

    Waldek

  • 27. Data: 2011-06-29 13:50:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Waldemar,

    Wednesday, June 29, 2011, 3:41:45 PM, you wrote:

    > Z = 75 ohm. To było proste.

    :)

    Ten osobnik naprawdę nie przestaje się kompromitować.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2011-06-29 19:41:23
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > ja nie z PO, ale i tak napiszę...
    >
    > chodzi o terminator do kabla antenowego TV... ja kiedyś myślałem (bo mi
    > przecież z łachy nigdy nie powiedzieli),

    To na jakiej podstawie myślałeś? Sięgnij do jakichś książek, zdobądź
    odrobinę wiedzy bo ciągle robisz z siebie durnia.

    > że terminator to element o
    > specyficznej konstrukcji (kształcie) dzięki któremu zapewnia odpowiednie
    > E/H a dalej wytłumia falę...
    >
    > do czasu... kiedy rozebrałem pierwszy terminator do sieci Ethernet... i
    > co w nim znalazłem? niech Ktoś zgadnie... przylutowany do końcówek
    > opornik 50om dużej mocy...

    Niesamowite. Nikt by nie zgadł. Siądź do książek nieuku.

    MD

  • 29. Data: 2011-06-29 20:07:22
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 29-06-2011 o 15:50:25 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    napisał(a):

    > :)
    >
    > Ten osobnik naprawdę nie przestaje się kompromitować.
    Bo to troll, przestańcie go karmić.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 30. Data: 2011-06-29 21:00:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello janusz_kk1,

    Wednesday, June 29, 2011, 10:07:22 PM, you wrote:

> [...]

    [...]

    > Bo to troll, przestańcie go karmić.

    Ale to Waldek go karmi a nie ja. Ja mam go dawno w KF.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl