  • 11. Data: 2013-04-14 14:36:17
    Temat: Re: telewizory OK
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 14 kwietnia 2013 00:24:19 UTC+2 użytkownik cookiefob napisał:

    > Kosztuje 2/3 tego co telewizory innych marek, wygląda jak g...., producent
    >
    > nieznany. Trzeba czegoś więcej?

    Głupiś
    Pewnie te OK robione w tej samej fabryce co "telewizory innych marek", a ponieważ nie
    mają loga "innych marek" to kosztują 2/3 ceny. Znając zycie taki OK ma więcej
    odblokowanych funkcji i możliwości jak "inne marki"
    Telewizor to nie prom kosmiczny to proste urządzenie;)

  • 12. Data: 2013-04-14 18:27:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > ponieważ nie mają loga "innych marek" to kosztują 2/3 ceny. Znając zycie
    > taki OK ma więcej odblokowanych funkcji i możliwości jak "inne marki"

    Dokładnie o to chodzi.
    Śmiać mi się chce z narzekania na brak czegoś w firmowych tv, składających
    się często z tych samych podzespołów, co teoretycznie nieznane, za to
    zawierających okrojony soft.

    Choćby z ostatniego problemu z odtwarzaniem czegoś z dysku nagranego przez
    Szajsungi czy inne Panasoniki.

  • 13. Data: 2013-04-14 19:10:53
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    Użytkownik "poncio" napisał w wiadomości grup

    >Czy Waści TRZEBA AŻ NP. 5-cio letnich studiów i to magisterskich, BY
    >ZROZUMIEĆ ŻART ?!

    Raczej trzeba 5 lat oglądania Kiepskich, żeby taki "żart" wyprodukować.

    JS

  • 14. Data: 2013-04-14 20:19:10
    Od: K <...@...c>

    W dniu 14-04-2013 18:27, Cavallino pisze:

> [...]
    > nieznane, za to zawierających okrojony soft.
    >
    > Choćby z ostatniego problemu z odtwarzaniem czegoś z dysku nagranego

    tymbardziej ze producentow matryc jest na swiecie, czterech?

  • 15. Data: 2013-04-14 22:03:48
    Od: poncio <p...@g...com>

    W dniu 2013-04-14 19:10, Ianus pisze:

    > Użytkownik "poncio" napisał w wiadomości grup

    > Raczej trzeba 5 lat oglądania Kiepskich, żeby taki "żart" wyprodukować.
    >
    > JS

    Debil dalej nic nie rozumie....no cóż....nic się już nie da zrobić....

  • 16. Data: 2013-04-14 22:56:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "poncio" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Debil dalej nic nie rozumie....

    Dyskuja widzę wkracza na wysokie poziomy.
    To nie budka z piwem.
    PLONK WARNING !!!

  • 17. Data: 2013-04-15 22:11:36
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    Użytkownik "poncio" napisał w wiadomości grup

    >Debil dalej nic nie rozumie....no cóż....nic się już nie da zrobić....

    Dobrze że zdobyłeś się na ta odrobinę samokrytyki :-)

    JS