  • 1. Data: 2015-09-19 10:47:31
    Temat: telewizor Manta 2205
    Od: j...@g...com

    Witam. Kupiłem chyba najtańszy dostępny na rynku 22 calowy LED full HD Manta 2205.
    I mimo niskiej ceny pozwala on na całkiem dobry odbiór. Niestety jego oprogramowanie
    jest tragiczne, Korzystanie z funkcji EPG, TIME SHIFT czy timera
    sprawia wrażenie, że stworzone zostało przez przedszkolaka. I tu przechodzę do
    głównego tematu. Może tu na grupie są ludzie którzy stworzyli własną, logiczną wersję
    oprogramowania i podzielą się nią z innymi?
    Zainteresowanym tematem chętnie wypunktuję wszystkie minusy i błędy oprogramowania
    oryginalnego. Dodam, ze niedawno zmieniałem go na nowszą, fabryczną wersję ale równie
    kiepską jak pierwsza.

  • 2. Data: 2015-09-20 09:36:00
    Temat: Re: telewizor Manta 2205
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 19 Sep 2015 01:47:31 -0700 (PDT), j...@g...com wrote:
> [...]
    czy timera
    > sprawia wrażenie, że stworzone zostało przez przedszkolaka.

    Heh widzę, że od 10 lat nic się w temacie ogólnej jakości ich softu
    nie zmienia. I to pisząc "ich" nie mam na myśli jakieś konkretnej
    firmy. Podobne czy wręcz identyczne interfejsy są w innych chińskich
    lowcostach (hm.. a są w ogóle natywne chińskie highendy??), co
    sugeruje, że jest to masówka bez jakiejkolwiek dbałości o jakość.
    Podobne wrażenie miałem na IFA w Berlinie oglądając superhiper
    chiński (marki nieznanej u nas) tv 8K o przekątnej ze 2.5m. Z przodu
    owszem ładny, ale wystarczyło rzucić okiem nas tył aby zobaczyć
    tylne osłony obudowy z ordynarnej powiginanej blachy, przekręcone
    krzywo (!), krzywymi wkrętami do drewna (!!).

    --
    Marek